Grup, Araştırma & İnovasyon departmanını, geliştirdiği uluslararası ilişkiler ağındaki pazarlarla iletişime açık ve işbirliğine hazır şekilde organize etmiştir.

Araştırma & İnovasyon, dünyanın her yerindeki tüketiciye daha yakın olabilmek için, küresel varlığını güçlendirmiştir.

Dünya çapında 6 merkezde organize edilmiş olan 18 adet araştırma merkezi mevcuttur.

Avrupa'daki nokta, İleri Araştırma için küresel merkezin yanı sıra, her 3 iş kolunda - saç, cilt bakımı ve makyaj - genel bir strateji saptayan ve inovasyon portföyünde öncülük eden 3 küresel merkezi de birleştirir.

Genel merkezler:

  • Amerika Birleşik Devletleri,
  • Japonya,
  • Çin,
  • Hindistan,
  • Brezilya'daki diğer 5 bölgesel merkezi içeren bir ağın ana merkezleri olarak hizmet vermektedir.

 

Bu noktaların misyonu nedir?

Küresel stratejiyi pazarlarının belirli özelliklerine adapte etmek aynı zamanda küresel yenilik olabilecek yeni ürünler yaratmak için de orada bulunmaktır.

Ayrıca, 16 değerlendirme merkezi yerel tüketicileri gözlemlemek ve dinlemekle görevlendirilmiştir. Son olarak, 52  bilimsel ve teknik mevzuat departmanı, ürünlerin yerel düzenlemelere uygunluklarını sağlamak için çalışmaktadır.

Küresel Araştırma ve İnovasyon bölgelerinin haritasına bakın