GÜZELLİĞİN ÇEŞİTLİLİĞİ BİLİME İLHAM VERDİĞİNDE

L'Oréal'in Araştırma ve İnovasyon Ekibi, dünyadaki tüm güzellik ihtiyaçları ve ritüellerinin sonsuz çeşitliliğini bir ilham kaynağı ve yenilik kaynağı haline getirmeye karar verdi.

L'Oréal, dünya çapında farklı insan gruplarını tanımak ve dinlemek için yenilik stratejisini inşa etti. Araştırma bölümü her kıtaya yayılmış olan değerlendirme merkezleriyle tüm dünyaya açık bir şekildedir.  Yeni nüfus her geçen gün kozmetik tedavilere daha kolay erişirken, neredeyse sonsuz çeşitlilikteki güzellik çeşitliliği hem bir meydan okuma hem de bir değerdir. 2003 yılında Chicago'da açılan ve dünyanın her yerindeki cilt ve saç modellerinin etnisitesine adanmış bir araştırma merkezi, L'Oréal'in tüm tüketicilere en yeni teknolojileri kullanarak kendi ihtiyaçlarına göre uyarlanmış ürünler sunma arzusunu ortaya koyuyor. Araştırma ve İnovasyon Ekipleri için bu, herkesin ihtiyaçlarını karşılamak için dünyanın dört bir yanındaki cilt ve saç tiplerinin fizyolojisi hakkındaki bilginin sürekli gelişimini değil aynı zamanda tüketicileri dinleyip gözlemleyen, iklim koşullarını inceleyen, onların güzellik ritüellerini daha iyi anlamak ve karşılığında ilham kaynağı olmak için yaşıyorlar. Nihai hedef, farklı kültürlerin damgasını taşıyan güzellik ritüelleri ile cilt, saç, kirpik, tırnak fizyolojisi arasındaki bağlantıyı belirlemektir.