L'Oréal'in Araştırma & İnovasyon modeli, dünyanın farklı noktalarındaki tüm güzellik beklentilerine yanıt verilmesini mümkün kılmaktadır.

 

BİLİM: KOZMETİKTE İNOVASYONUN İTİCİ GÜCÜ

Yüzyılı aşkın süredir, L'Oréal gelişimini tek bir inanç üzerine inşa etmiştir: Sadece güçlü araştırmalar, gerçek sonuçlar sağlayan kozmetik ürünleri yaratabilir. Kozmetik sektöründe benzeri olmayan Araştırma & İnovasyon modeli, üç önemli unsur etrafında toplanmaktadır: 

  • İleri Araştırma; sürekli olarak tüm dünyadaki saç ve cilt ile ilgili bilimsel verileri arttırır ve yeni aktif maddeler keşfeder.
  • Uygulamalı Araştırma; daha sonra farklı ürün gruplarında kullanılan formülasyon sistemleri geliştirir.
  • Geliştirme; markalar için, kimliklerine ve dünyanın her yerindeki tüketicilerin beklentilerine uyarlanmış yenilikçi formüller sağlar.

 

İNOVASYONUN UNSURLARI

Grup oyunun lideri olarak kalmak ve herkesin erişebileceği büyük kozmetik inovasyonları yaratmak için üç ana unsura güvenir: 

1. İleri Araştırma departmanının her yıl yeni elementler, moleküller ve içeriklerle zenginleştirdiği, patentli aktif maddelerden oluşan eşsiz bir koleksiyon.

2. Formül geliştirme konusundaki uzmanlık; karar safhası molekülden bitmiş ürüne geçişi mümkün kılar. Her yıl L'Oréal ekipleri tarafından binlerce formül geliştirilir.

3. Değerlendirmedeki uzmanlık; yeni ürünlerin bilimsel ve titiz bir şekilde, güvenli ve etkili olduğu gösterilerek piyasaya çıkarılmasında vazgeçilmez bir unsurdur.

 

TÜKETİCİLERE KULAK VEREN ARAŞTIRMA

L'Oréal'de inovasyon daima bilim ile pazarlama arasındaki kesintisiz iletişimle beslenir. Araştırma modeli, dünyanın her yerindeki saç ve ciltle ilgili her zaman daha da kesinleşen, bilimsel veriler üzerine kurulmuştur. Aynı zamanda her kıtadaki tüketicinin dikkatle dinlenmesine ve güzellikle ilgili davranışlarının gözlemlenmesine dayanır. Gerçek bir ilham kaynağı olan güzellik ritüellerinin çeşitliliği yeni keşif alanları açar.

 

KÜRESEL BİR İŞ

L'Oréal'in Araştırma & İnovasyon departmanı, küresel varlığını 6 bölgesel merkezde - Avrupa, Amerika Birleşik Devlerleri, Japonya, Çin, Brezilya ve Hindistan- kuvvetlendirerek başlıca pazarlara ve ayrıca her bölgenin bilimsel verilerine daha yakın olabilmektedir. Bunların her birinde, araştırma ekipleri yeni ufuklar keşfetmek amacıyla bilimsel uzmanlarla veya yeni kurulan yerel işletmelerle stratejik ortaklıklar geliştirir.