Strateji ve iş modeli

Benzersiz bir dünya vizyonu. Benzersiz bir organizasyon

Stratejimiz: Evrenselleşme

L'Oréal benzersiz bir strateji belirledi: Evrenselleşme. Farklılıkları anlayan, yansıtan ve onlara saygı duyan bir küreselleşme anlayışı. İstek, arzu ve geleneklerin farklılığı. Kişiye özel güzellik sunmak ve dünyanın her yerinde tüketicilerin arzularını karşılamak. L'Oréal tüm dünyada bu vizyonla hareket etmektedir.

L'Oréal için evrenselleşme, benzersiz bir organizasyonla gerçek anlamda global olarak var olmaktır. Stratejik olarak merkezi, operasyonel olarak yerel olmaktır. Her ülkede tüketicilerimize yakın olmak ve ihtiyaçlarını karşılamak konusunda yerel ekiplerimiz yetkilidir.

Bu aynı zamanda yerel olarak kozmetik ürünleri yaratmak ve üretmek anlamına gelir. Böylece formüllerimiz, tüm dünyada tüm tüketicilerimizin farklı ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde uyarlanır. Bunu başarmak için Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Brezilya, Çin, Hindistan ve Güney Afrika gibi stratejik pazarlarımızın her birinde birer tane olmak üzere dünya çapında bir Araştırma & Geliştirme ve Pazarlama merkezleri ağı geliştirdik. L’Oréal, geliştirme çalışmalarının tamamlayıcısı olarak tüm bu yeniliklerin hızlı ve verimli bir şekilde pazara sunulabilmesi için küresel bir endüstriyel varlığa sahiptir.

Evrenselleşme sayesinde tüm merkezlerimizde yerel olarak elde edilen başarılar dünyanın diğer yerlerine de yayılıyor.

Yüz milyonlarca kadın ve erkeğe kendilerine güvenmeleri, kendilerini iyi hissetmeleri ve başkaları ile birlikteyken özgüvenli olmaları için yardım etmek bizi motive ediyor.

110 yıldan fazladır, güzellik yaratmak tek işimiz oldu. Bizi benzersiz yapan nedir?

Kendisi de bir araştırmacı olan kurucumuzun bize devrettiği en önemli şey, inovasyon tutkusu. Ürünlerimizin kaliteli, etkin, güvenilir ve samimi olması konusunda tutkuluyuz. Tüm ihtiyaç ve isteklere hitap eden güçlü markalarımız ile çeşitliliğe saygı duyuyoruz.

Son olarak en önemli unsurlardan biri: Tüm dünyada, "Herkes İçin Güzellik" maceramızı gerçekleştiren 88.000 kadın ve erkek. Bizi harekete geçiren nedir?: Sorumluluk ve sürdürülebilirlik konularında değer yaratmak ve örnek olmak. Daha güzel bir dünya için üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz.

Jean-Paul Agon

Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO

L'Oréal Tüketici Ürünleri

L'Oréal Tüketici Ürünleri'nde misyonumuz, en iyi güzellik ürünlerini herkes için ulaşılabilir kılmak ve bizce, güzellik sürdürülebilir olmalı.

Markalarımızın ve topluluklarının çeşitliliği sayesinde, en uygun ve sürdürülebilir güzellik ürünlerini ve deneyimlerini yaratmak ve ürünlerimizi herkes için ulaşılabilir kılmak adına yükselen trendleri benimser ve geliştiririz.

Divizyonumuz, dünyanın 1 numaralı güzellik markası L'Oréal Paris, 1 numaralı makyaj markası Maybelline New York ve 1 numaralı doğal markası Garnier'in yanı sıra NYX Professional Make Up'ı da bünyesinde bulunduruyor. Herkese cilt bakımı, makyaj, saç boyası ve saç bakımı alanlarında ulaşılabilir ve kaliteli güzellik ürünlerinin en iyilerini sunuyoruz.

4 ikonik global markamızın yanı sıra Essie, Stylenande 3CE, La Provençale Bio gibi markaların aralarında bulunduğu eşsiz bir marka portföyüne sahibiz.

1. Euromonitor 2017 , 2. Euromonitor 2017

Tüketici Ürünleri Divizyonu hakkında daha fazla bilgi için (İngilizce)

L'Oréal Lüks

L'Oréal Lüks'te misyonumuz, tüketicilerimize en iyi ürünleri ve marka deneyimini özgünleştirerek sunmaktır.

Güçlü, dengeli ve tamamlayıcı ürün portföyümüz sayesinde her tüketici grubunun ihtiyaçlarını, her fiyat seviyesinde karşılayabiliyoruz.

Portföyümüz, 17'si global olmak üzere Lancôme, Yves Saint Laurent ve Giorgio Armani gibi çok yönlü uzmanlıkları bulunan ve istek uyandıran ana markalar da dahil olmak üzere, 26 markadan oluşuyor.

L'Oréal Lüks Divizyonu hakkında daha fazla bilgi için (İngilizce)

L'Oréal Aktif Kozmetik

L'Oréal Aktif Kozmetik'te misyonumuz, herkese sağlıklı ve güzel bir cilt arayışında yardımcı olmaktır.

Aktif Kozmetik Divizyonu, sağlık uzmanları tarafından tavsiye edilen ve dünya çapında eczaneler, medi-spa'lar ve e-ticaret siteleri dahil olmak üzere tüm sağlık pazarına sunulan uluslararası cilt bakım ürünleri ile dermokozmetikte dünya lideridir.

Marka portföyümüz Fransa ve Amerika kökenli 6 markadan oluşuyor. Markalarımız, güzellik ve cilt sağlığı ile ilişkili tüm beklentileri karşılamak üzere dermotolojik ve estetik cilt sağlığı ürünlerinden, doğal çözümlere, en ulaşılabilir ürünlerden, en seçkin olanlara kadar cilt ve saç bakımı ürünleri sunuyor.

Aktif Kozmetik Divizyonu hakkında daha fazla bilgi için (İngilizce)

L'Oréal Profesyonel Ürünler

L'Oréal Profesyonel Ürünler'de misyonumuz, kuaförleri desteklemek ve saç endüstrisini sürdürülebilir bir şekilde geliştirmek. Profesyonel Ürünler, 110 yıldan daha uzun süre önce L'Oréal Grubu'nu kuran divizyondur.
Kuaförlerle her zaman el eleyiz.

Her pazarda markalarımız, profesyoneller ve tüketiciler arasında bağ kurmak için çalışırız.
Misyonumuz; profesyonel güzelliği her zaman yeniden yaratmak ve müşteri odaklı bir yaklaşım ile sektörümüzün dijital dönüşümüne öncülük etmektir.

Tüm dünyadaki 6 global markamız ve 3 yerel markamız ile profesyonellere ve tüketicilere her zaman daha iyi, güvenli ve sürdürülebilir saç bakım ürünlerini, deneyimlerini ve servislerini sunuyoruz.

L'Oréal Profesyonel Ürünler Divizyonu hakkında daha fazla bilgi için (İngilizce)

985 M€

Ar-Ge'ye 985 Milyon Euro yatırım

150

ülke

497

tescilli patent

Dört divizyonumuz L'Oréal'in güzelliği her yönü ile kapsamasını sağladığı için stratejik bir rol oynamaktadır.

Divizyonlarımızı ve markalarımızı birleştiren, ortak güzellik tutkumuz ve inovasyonun devamı için L'Oréal'in güçlü araştırma imkanlarından faydalanmalarıdır.

Divizyonlarımız hızla dönüşen dünyaya muazzam bir uyum gösteriyor. İşte üç örnek: dijital, satış kanalları ve yeni "radikal" tüketici beklentileri.

Nicolas Hieronimus

L'Oréal Grup Dünya Başkanı

Organizasyonel yapımız

L’Oréal'in gelişimi bir dizi kurumsal yapı (Yönetim ve Finans, Dijital, İnsan Kaynakları, İletişim ve Kurumsal Sorumluluk) ile desteklenen küresel AR-GE'ye, dört divizyon etrafında konumlanan benzersiz marka portföyüne ve entegre endüstriyel üretime dayanmaktadır.

Divizyonlarımız hakkında daha fazla öğrenmek için:

Seyahat Perakende (en)
Yönetim & Finans (en)
Araştırma & İnovasyon (en)
Operasyon (en)
Dijital (en)

21

araştırma merkezi

14

değerlendirme merkezi

36

marka