L'ORÉAL TÜRKİYE 

Güzelliğe adanmış bir hikâye: L’Oréal

Yüz yılı aşkın süredir, enerjimizi ve yeteneklerimizi tek bir konuya odakladık: Güzellik. L’Oréal olarak güzellik ile ilgili ihtiyaçların sonsuzluğuna inanıyor; bu doğrultuda asırlık bilgi ve deneyimimizi kullanarak dünyadaki herkesi mükemmellikle tanıştıran ürünler sunuyoruz. 

Avrupa büyüme stratejisinde anahtar ülke Türkiye

L’Oréal Grubu bünyesinde 1980’lerden bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye olarak, Doğu Avrupa Bölgesi’ndeki çift haneli büyüme oranımızla ön plana çıkıyor, yükselen bir yıldız olarak görülüyoruz. Tüm faaliyet alanlarımızda pazarın genel büyümesinin çok üzerinde bir performans göstererek, özellikle son 3 yıldır sektörde büyük yankı uyandırıyoruz. Aynı zamanda kendi bölgemiz olan Doğu Avrupa’da bölgenin en büyük ülkelerinden biri olarak, L’Oréal’in "bir milyar yeni müşteri" olarak tanımlanan global büyüme hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alıyoruz.

Türkiye’de güzelliğe adanmış bir hikaye:

L’Oréal Türkiye olarak Türkiye’deki güzellik hikâyemize "Tüketici Ürünleri" ve "Profesyonel Ürünler" bölümleri ile başladık. "Lüks Ürünler" bölümünü 1989 yılında, "Aktif Kozmetik" bölümünü ise 1998’de tüketicilerimiz ile buluşturduk.

Yerel markalarla sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katmaya odaklanıyoruz

Bir yandan sektörümüz ve ülke ekonomimiz için değer yaratan faaliyetlerimize hız kesmeden devam ederken, diğer yandan sürekli büyüyen iş hacmimizi destekleyecek ve ürün yelpazemizi yerel markalarla zenginleştirecek yeni yatırımları da hayata geçiriyoruz. 2007 senesinde saç bakımı ve tırnak alanında üretim yapan Canan Kozmetik’i satın alarak, büyüme hızımıza güçlü bir ivme kazandırdık. İpek markasının başarılı fiyat-kalite dengesi ile saç bakımı ürün yelpazemizi tamamlayarak "Herkes İçin Güzellik" misyonunu daha çok tüketiciyle buluşturma fırsatı yakaladık. Aynı zamanda yerel üretime destek vererek Kıraç bölgesinde bulunan şampuan fabrikamızda İpek ve Elséve markalarını üretiyor ve 1.000'e yakın çalışana istihdam sağlıyoruz.

Kariyer fırsatları zenginliği ile L’Oréal Türkiye

“Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile dört farklı iş modelini tek bir çatı altında birleştiren L’Oréal Türkiye olarak 1.000'den fazla tam zamanlı çalışan için, çeşitlilik yaklaşımı ile desteklenen dinamik, başarılı, inisiyatif veren ve gelişime açık bir çalışma ortamı sunuyoruz.

Kurumsal kültürümüz çerçevesinde tutku, yenilikçilik, girişimcilik ruhu, açık fikirlilik, mükemmeliyetçilik ve sorumluluk bilinci değerleri ile; dürüstlük, saygı, cesaret ve şeffaflık ilkelerini temel alıyoruz. Bu sayede hem mevcut çalışanlarımıza hem de L’Oréal Türkiye’de çalışmak isteyen potansiyel yeteneklere, saygın markalar ve güçlü ürünler ile farklı satış kanalları ve iş modellerinde, yurt içi ve yurt dışında uzmanlaşma imkanı ve kariyer fırsatları sunuyoruz.

“Tercih Edilen İşveren” olma tutkumuz ile, farklı profillerdeki birçok yeteneğe işe alım süreçlerinde fırsatlar yaratıyoruz:

  • Konusunda tecrübeli adaylar için uzmanlık alanlarına ilişkin fırsatlar.
  • Kariyerinin başındaki yeni mezun genç yetenekler için “Pepiniere (MT) Programı”.
  • Henüz mezun olmamış adaylar için gerçek bir iş tecrübesi yaşayabilecekleri “Uzun Dönem Staj Programı”.