MİSYONUMUZ

 

Güzellik bir dildir.

Yüzyılı aşkın bir süredir, L'Oréal kendini yalnızca tek bir işe adamıştır : Güzellik. Bireylerin kendi kişiliklerini ifade etmelerini, özgüven kazanmalarını ve başkalarına rahatlıkla açılmalarını sağlayan bu iş, anlam bakımından oldukça zengindir.

Güzellik evrenseldir.

L’Oréal, dünyadaki bütün kadınlara ve erkeklere kalite, etki ve güvenlik açısından kozmetik dünyasındaki yeniliklerin en iyilerini sunmayı görev bilmiştir. Bu hedefini, güzellik ihtiyaçlarının ve arzularının dünya çapındaki sonsuz çeşitliliğine cevap vererek yerine getirmektedir.

Güzellik bir bilimdir.

Bir araştırmacı tarafından kuruluşundan bu yana, grup bilginin sınırlarını zorlamaya devam etmiştir. Benzersiz araştırma ekibi, grubun sürekli yeni alanlar keşfetmesini ve tüm dünyada bilinen güzellik ritüellerinden esinlenerek yeni nesil ürünler geliştirmesini sağlamıştır. 

 

Güzellik bir taahhüttür.

Mutluluğu arttıran ürünlere erişimi kolaylaştırmak, gezegenin güzelliğini korumak için yenilikçi gücünü harekete geçirmek ve yerel toplulukları desteklemek; tüm bunlar L’Oréal için yaratıcılık ve esin kaynağı oluşturan zorlu mücadele alanlarıdır.

 

Herkes için güzellik sunar.

Ekiplerinin çeşitliliğinden, marka portföyünün zenginliğinden ve tamamlayıcılığından güç alan L'Oréal, güzelliğin evrenselleştirilmesi misyonunu önümüzdeki yıllarda hayata geçirilecek projesi olarak benimsemiştir.

 

AMACIMIZ

 

Gelecek yıllar için amacımız, güzellik ihtiyaçlarının ve arzularının sonsuz çeşitliliğine cevap veren kozmetik ürünleri yaratarak, dünya çapında bir milyar tüketiciyi daha kazanmaktır.
 

Herkes için güzellik, her birey için güzellik

L’Oréal olarak biz, tek bir güzellik modeline değil, dönemlere, kültürlere, tarihe ve kişiliklere bağlı olarak güzelliğin büründüğü sonsuz çeşitlilikte formlar olduğuna ikna olduk. Daha da fazla sayıda kadın ve erkeğin ürünlerimizi kullanmalarını sağlamak demek, güzelliği evrenselleştirme vizyonu ile, aşırı çeşitliliğe sahip toplumlara ulaşmak anlamına gelir. Bize göre evrenselleştirmek tek bir biçimi empoze etmek anlamına gelmez, aksine, yenilikler yaratmak için çeşitlilikten ilham almak anlamına gelir.

 

Yerel güzellik geleneklerini gözlemlemek

Bu projenin özünde, Araştırma ve İnovasyon departmanımız, dünyadaki muazzam çeşitliliğe adapte edilmiş kozmetik ürünleri yaratmak amacıyla kendine yeniden şekil verir. Dünyanın her bölgesinde, kişiye özel güzellik düşünülerek tasarlanmış, gerçek uzmanlık merkezleri olan Araştırma platformları kurduk. Bu araştırma noktaları, dünya çapında başarılı olabilen yeni ürünler icat etmekteler. Bu, inovasyonu düşünme şeklimizde gerçek bir dönüm noktasıdır.

 

Kozmetik ürünlere erişimin kolaylaştırılması

Önemli bir dönüşüm geçirmekte olan bir pazarda, L'Oréal güzelliği herkes için ulaşılabilir yapmak amacıyla her yıl ileriye doğru adımlar atıyor. 28 uluslararası marka portföyü ve dağıtım kanallarına dayalı bir organizasyon yapısı ile, her tüketicinin kendi alışkanlıkları ve yaşam tarzı doğrultusundaki ihtiyaçlarını karşılamayı amaçlıyoruz. Bunun için L'Oréal, kendine özgü bir şekilde sınırları zorlayarak ve yenilikleri giderek daha erişilebilir hale getirerek mücadelesine devam etmektedir.

 

Uzmanlığımızın bölgeselleştirilmesini hızlandırma

Dünya çapında bir milyar tüketici daha kazanma hedefi, tüm ekiplerimizi motive eden iddialı bir projedir. Güçlerimizin hızlı bir şekilde kullanılmasını ve şirketin araştırma, üretim, pazarlama, satış, insan ilişkileri de dahil olmak üzere her alanda hızlandırılmış dönüşümünü gerektiren ekonomik ama aynı zamanda da insani bir macera... Bu büyük proje aynı zamanda yarının L'Oréal'ini inşa etmek için inovasyon ve ilerleme açısından bir fırsattır.