L'Oréal, gelişimini sağlamak için Araştırma & İnovasyon gücüne, dağıtım kanallarına göre şekillenmiş benzersiz bir marka portföyüne ve entegre endüstriyel üretimine güvenmektedir.

 

ARAŞTIRMA L’ORÉAL’İN DNA'SINDA VAR

L’Oréal her zaman araştırmaya büyük yatırımlar yapmış ve kozmetik inovasyonunu büyüme modelinin tam merkezine koymuştur. Son 40 yıl içinde geliştirilen 130'dan fazla molekül ile Grup, önemli aktif maddelerin patentini rakiplerinden çok daha önce alma becerisiyle öne çıkmaktadır. L'Oréal Araştırma ve İnovasyon faaliyetlerini altı bölgesel platform etrafında düzenlemiştir (Avrupa, Amerika Birleşik Devletleri, Japonya, Çin, Brezilya, Hindistan). Dünyanın başlıca bölgelerinin her birinde, bu merkez noktalar araştırma faaliyetlerini, geliştirme uzmanlığını ve pazarlama esaslarını birleştirirler. Misyonları, yerel toplumların güzellikle ilgili alışkanlıklarını, ihtiyaçlarını ve tercih kriterlerini anlamaktır. Araştırma ve pazarlama arasındaki bu etkileşim sayesinde, L'Oréal farklı cilt tiplerine, saç tiplerine ve kültürlere özel kozmetik ürünleri sunabilmektedir.
L’Oréal'in küresel "Araştırma ve İnovasyon" bölgelerinin haritasına bakın

 

ZENGİN VE ÇOK ÇEŞİTLİ BİR MARKA PORTFÖYÜ

L’Oréal dünyada eşi benzeri olmayan uluslararası bir marka portföyüne sahiptir ve tüm kozmetik serilerini kapsar: saç bakımı, saç boyası, cilt bakımı, makyaj ve parfüm. Birbirlerini tamamlayan bu markalar, grup içinde, her biri kendi dağıtım kanalında uzman bölümler tarafından yönetilir. Bu organizasyon, L' Oréal'in en büyük güçlerinden biridir. Alışkanlıklarına ve yaşam tarzına göre her tüketicinin beklentilerine cevap verebilmeyi ve dünyanın herhangi bir yerindeki yerel dağıtım koşullarına uyum sağlamayı olanaklı kılar.
Tüm markalarımıza göz atın

 

ENTEGRE BİR ÜRETiM MODU

L’Oréal üretim tesisini entegre hale getirmeye karar vermiştir. Satılan kozmetik ürünlerinin yaklaşık %90'ı, dünyanın çeşitli yerlerinde bulunan 41 fabrikada üretilir.

Bir kalite ve izlenebilirlik garantisi sağlayan bu model, riskleri azaltmayı ve endüstriyel aracı optimize etmeyi sağlar. Operasyon Bölümü birimimiz tek başına, dünya genelindeki üretimi ve ürün dağıtımını yönlendirmektedir. Yedi iş kolunu birleştirir (satın alma, ambalajlama, üretim, kalite, lojistik, çevre, hijyen ve güvenlik) ve ham madde satın almadan ürün teslimatına, bütün üretim zincirini denetler.

Daha duyarlı olmak ve yerel pazarların belirli özelliklerine uyum sağlayabilmek için, endüstriyel araç 5 büyük coğrafi bölgeye yayılmıştır. Bu yakınlık, tüketici ve fabrika arasındaki mesafeyi azaltır ve ürünlere mümkün olan en makul fiyata ulaşabilmelerini sağlar. Ayrıca, Grubun sektördeki başarısı ayrıca, uzun süreli işbirliği ve inovasyon için ortak girişimler yaptığı tedarikçilerinin seçimindeki zorlayıcı kriterlerine dayanır.

L' Oréal fabrikalarının dünya haritasına bakın