Gelecek yıllar için amacımız, sonsuz çeşitlilikteki güzellik ihtiyaçlarını ve tutkularını karşılayan kozmetik ürünleri yaratarak bir milyar müşteri daha kazanmak!

HERKES İÇİN GÜZELLİK, HER BİREY İÇİN GÜZELLİK

L’Oréal’de biz, tek ve eşsiz bir güzellik modeline değil; dönemlere, kültürlere, tarihe ve karakterlere bağlı sonsuz çeşitliliğe sahip güzellik formlarına inanıyoruz… Ürünlerimize ulaşan kadın ve erkek sayısını daima arttırarak ilerleyebilmek, güzelliği evrenselleştirme vizyonu ile birbirinden farklı insanlara ve kültürlere ulaşmak anlamına gelir. Bize göre evrenselleştirmek tek tip yaratmanın aksine, yenilik için çeşitlilikten ilham almak demektir.

YERLİ GÜZELLİK GELENEKLERİNİ GÖZLEMLEMEK

Projenin kalbinde, dünyanın muazzam çeşitliliğine adapte olmuş kozmetik ürünleri yaratabilmek için Araştırma ve Inovasyon kendini yeniden keşfediyor. Dünyanın her bölgesinde,  her birey için güzelliği akılda tutarak tasarlanmış, gerçek uzmanlık merkezi olan Araştırma platformları kurduk. Bu araştırma noktaları dünya çapında başarı olabilecek yeni ürünler icat etti. Bu, Inovasyon hakkındaki düşüncelerimiz için gerçek bir dönüm noktasıdır.

KOZMETİK ÜRÜNLERİNE ERİŞİMİN KOLAYLAŞTIRILMASI

Büyük dönüşümler geçiren bir pazarda, L’Oréal güzelliğin en iyisini herkese ulaştırmak için her yıl ileriye doğru adımlar atıyor. 32 uluslararası marka portföyü ve dağıtım kanallarına dayanan organizasyon yapısıyla, tüm tüketicilerin alışkanlıkları ve yaşam tarzlarına göre şekillenen ihtiyaçlarını karşılama arzusuna sahibiz. L’Oréal bu nedenle kendi yolunda sınırlarını zorluyor ve giderek artan erişilebilir inovasyon meydan okumasını kabul ediyor. 

UZMANLIĞIMIZIN BÖLGESELLEŞTİRİLMESİNİ HIZLANDIRMAK

Dünya çapında bir milyar müşteri daha kazanmak, ekiplerimizi motive eden tutkulu bir projedir. Güçlerimizin hızlı bir şekilde konuşlandırılması ve firmanın araştırma, üretim, pazarlama, satış, insan kaynakları ve idari ekipleri de dahil olmak üzere her alanında hızlandırılmış bir dönüşüme girmesi sadece ekonomik değil aynı zamanda insani bir maceradır. Bu büyük proje, yarının L’Oréal’ini inşa etmek için bir inovasyon ve ilerleme fırsatıdır.