Dijital devrim, grubun müşterileri ile olan ilişkilerini derinden değiştirmektedir. Hissedilmekte olan değişikliklere hazır olmak amacıyla, L'Oréal ekiplerini ve uzmanlığını pekiştirmektedir.

Dijital devrim güzellik endüstrisindeki değişikliklerin merkezindedir. Bunun anlamı dijital uzmanlığını pekiştirmenin L'Oréal için şart olduğudur. Grup bunu, şimdiden hissedilmekte olan ve tüketici davranışını değiştiren, coğrafi tavırları değiştiren, bilginin ve sosyal medya da dahil iletişim kanallarının yayılmasını beraberinde getiren küresel değişikliklere daha iyi hazırlanabilmek için yapmaktadır.
 
Yeni öncelikler ve fırsatlar çıkarak, bizi dijital kaynaklara yer açmak için marka medya stratejilerini ve yatırımlarını gözden geçirmeye zorluyor. E-ticaret, sıkıca kavranması gereken daha önce hayal bile edilmemiş olanaklar sunuyor. Tüketici deneyimi değişiyor ve satış noktalarının sınırlarını zorluyor. Bu aynı zamanda online olarak ve çeşitli dağıtım kanalları aracılığıyla da meydana geliyor. Müşteri ilişkilerini ve müşteri hizmetlerini dönüştüren bu değişiklikler, BT'yi değişim için güçlü bir motor haline getiriyor.

> Kariyerinizin Dijital departmanında nasıl olabileceğini deneyimleyin

> See job offers