L’ORÉAL VE VALENTINO LÜKS GÜZELLİK VE PARFÜMLER ALANINDA GLOBAL LİSANS ANLAŞMASI İMZALADI

Clichy, 28 Mayıs 2018  - L’Oréal ve Valentino, “Valentino” markası ile lüks güzellik ürünleri ve parfümlerin yaratılması, geliştirilmesi ve dağıtımı için uzun dönemli global bir anlaşmaya imza attı.

1960 yılında Roma’da kurulan Maison Valentino, Kreatif Direktörü Pierpaolo Piccioli’nin yaratıcı ve modern vizyonu ve yıllardır devam eden Haute Couture geleneği ile lüks dünyasında eşsiz bir yere sahip. Yönetim Kurulu Başkanı Stefano Sassi ve Kreatif Direktörü Pierpaolo Picciolli’nun başarılı yönetimleriyle, günümüzde sıradışı ve çağdaş anlayışla güzellik imajını somutlaştıran Valentino parfüm ve güzellik ürünlerine de güçlü bir ilham kaynağı oluyor. Valentino’nun en beğenilen ilk 3 parfümü; Donna, Valentino Uomo ve Valentina.

Anlaşma, gerekli tüm yasal onaylardan ve düzenlemelerden sonra 1 Ocak 2019 tarihinde yürürlüğe girecek.

L’Oréal Başkan Yardımcısı Nicolas Hieronimus, “Maison Valentino’nun lisansını aldığımız için çok heyecanlıyız. Prestijle çağdaşlığı eşsiz şekilde birleştiren Valentino, hem yeni jenerasyon tüketicilerin ilgisini çekecek hem de bizim ürün portföyümüzü tamamlayacak” dedi.

Valentino Yönetim Kurulu Başkanı Stefano Sassi, “Güzellik endüstrisindeki varlığımızı geliştirmek adına, L’Oréal ile bu iş birliğine başladığımız için çok mutluyuz. Valentino’nun bu kategoride büyük potansiyeli olduğuna inanıyoruz ve L’Oréal’in bu sektördeki benzersiz uzmanlığı bu potansiyele ulaşmamızı sağlayacak” dedi.

 

L'Oréal hakkında

L’Oréal 100 yılı aşkın bir süredir kendisini güzelliğe adamıştır. Çok çeşitli ve birbirini tamamlayan 34 markası ile eşsiz bir uluslararası portföye sahiptir. Grup, 2017 yılında 26,02 milyar Euro satış rakamına ulaşmıştır ve tüm dünyada 82.600 çalışanı bulunmaktadır. Dünyanın lider güzellik şirketi olarak l’Oréal kitlesel pazar, büyük mağazalar, eczaneler, kuaförler, havaalanları, kendi mağazaları ve e-ticaret gibi tüm dağıtım kanallarında varlığını sürdürmektedir.

Araştırma ve inovasyon ve kendini tüm dünyadaki güzellik ihtiyaçlarına adamış 3885 kişilik araştırma ekibi L’Oréal’in stratejisinin kalbini oluşturmaktadır. L’Oréal’in 2020 sürdürülebilirlik taahhüdü “Güzelliği Herkesle Paylaşmak” tüm grubun değer zincirinde iddialı sürdürülebilir gelişim hedeflerini kapsamaktadır.

Daha fazla bilgi için: http://mediaroom.loreal.com/en/

 

Valentino hakkında

Maison Valentino 1960 yılında Valentino Garavani ve Giancarlo Giammetti tarafından Roma’da kuruldu. 2016 yılından bu yana, moda evinin Kreatif Direktörlüğünü Pierpaolo Piccioli yapmaktadır. Bu dönemde, hem geçmişine bağlı hem de zamana uygun yeni değerler benimsedi.

Bugün, Maison Valentino lüks tüketim sektöründe geleneklere bağlılık ve inovasyon ile önemli bir rol oynamaktadır. Valentino moda sektöründe kadınlar ve erkekler için Haute Couture, hazır giyim ve Valentino Garavani Aksesuar serisi ile varlığını sürdürmektedir. Bu estetik dünyası, 100’den fazla ülkede kendisine ait 175 mağazası ve 1500’den fazla satış noktasında hizmet vermektedir.