Boğaziçi Üniversitesi ve L’Oréal Türkiye Girişimcilik Dersi

Boğaziçi Üniversitesi ve L’Oréal Türkiye Girişimcilik Ödülünü

‘Değişebilen Kadın Ayakkabısı’ Projesi Kazandı

  • L’Oréal Türkiye’nin, ülkemizin önde gelen eğitim kurumlarından Boğaziçi Üniversitesi işbirliğinde öğrencilere yönelik hayata geçirdiği ‘Girişimcilik Dersi’ programının ilk sömestri tamamlandı.   
  • Programın bitirme projesi kapsamında öğrenciler tarafından sunulan 12 farklı girişimci iş fikri jüri tarafından değerlendirildi. Birincilik ödülünü “değişebilen kadın ayakkabısı” projesinin kazandığı sunumda; dereceye giren öğrenciler projelerini hayata geçirme fırsatının yanı sıra çeşitli ödüller kazandılar.

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, hayata geçirdiği işbirlikleri ile çalışmalarını zenginleştirerek sürdürüyor. Bu kapsamda Türkiye’nin öncü üniversitelerinden Boğaziçi Üniversitesi ile hayata geçirdiği ‘Girişimcilik Dersi’ programının ilk sömestri öğrencilerin bitirme projeleri kapsamında hazırladıkları projeleri sunmaları ile tamamlandı. 

Birbirinden ilginç 12 girişimci fikrin sunulduğu bitirme projesi jüri koltuğunda; BÜMED Business Angels başkanı Timuçin Bilgör, iş dünyasından Nur Ölçer, Ali Gürlek, L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Canan Karacan ve L’Oréal Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Sinem Sandıkçı Gökçen’in yanı sıra Boğaziçi Üniversitesi öğretim görevlileri Prof. Dr. Güven Alpay ile Meral Dülger Taşkın yer  aldılar.    

Gerçekleştirilen sunumlarda birinciliği düz ve topuklu hale dönüşebilen, altı esnek yapıda ve topuğu çıkarılıp takılabilen ayakkabı projesi kazandı. Proje grubunda Deniz Balkan, İmge Aksoy, Sevgi Efsun Erbaş ve Bengi Şevik’in bulunduğu çalışma, başarılı iş planlarını ve girişimleri yatırımcılarla buluşturmayı misyon edinmiş BÜMED Business Angels desteği ile hayata geçirilecek. Dereceye giren diğer öğrencilere aralarında tablet hediyesinin de bulunduğu çeşitli ödüller verildi. Bitirme projesi kapsamında sunulan diğer çalışmalar arasında kişiye özel uyarlanabilir makyaj seyahat seti, yabancı öğrencilere danışmanlık ve yurt projesi, AVM navigasyon uygulaması, hayvanlara bakım programı, kişisel gelir/gider hesap ve danışmanlık sitesi, kendi kendini temizleyen tuvalet kabini, şifre koruma ve hatırlama uygulamaları yer aldı.

 “Gençleri, girişimciliği ve yenilikçi fikirleri desteklemekten mutluyuz”

L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Canan Karacan girişimcilik konusunun L’Oréal’in ana değerleri arasında yer aldığını belirterek kendi şirketlerinin de girişimci bir kimyager tarafından kurulduğunun altını çizdi. Karacan sözlerine şöyle devam etti; “ L’Oréal Türkiye olarak yeteneğe, gençlerimize sonuna kadar inanan, girişimci fikirleri desteklemekten gurur duyan bir yönetim anlayışına sahibiz. Ana değerlerimiz arasında yer alan girişimcilik ve inovasyonun akademik işbirliğine dönüştürülmesi noktasında Boğaziçi Üniversitesi ile hayata geçirdiğimiz “Girişimcilik Dersi”ni çok önemsiyoruz. Verimli ve başarılı bir dönemin ardından ilk sömestri öğrencilerin birbirinden güzel proje sunumlarıyla tamamladık. Bu anlamda pırıl pırıl gençlerimize destek vermenin, onların girişimci, yenilikçi projeleriyle birlikte heyecanlanmanın uzun vadede seçilmiş işveren olma hedefimize de katkı sunduğuna inanıyoruz. L’Oréal Türkiye olarak gençleri desteklemeye devam edeceğiz.”

L’Oréal Türkiye hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 21 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr/www.facebook.com/LorealTurkey  / twitter.com/lorealturkey

Bilgi için:

kurumsal.iletisim@loreal.com