Canan Kozmetik’e “Çevreci Tesis Ödülü”

L’Oréal sürdürülebilirlik taahhüdü ve uygulamalarıyla sektörüne ilham veriyor

Canan Kozmetik’e “Çevreci Tesis Ödülü”

  • L’Oréal’in ‘2020 Güzelliği Herkesle Paylaşmak’ adıyla ortaya koyduğu sürdürülebilirlik taahhüdü çerçevesinde markalarının çevre dostu uygulamaları önemli ödüllerin sahibi oluyor.
  • L'Oréal Türkiye’nin üretim tesisi Canan Kozmetik; çevre sağlığının korunmasına katkıda bulunmak, sanayi tesislerinin ve organize sanayi bölgelerinin çevreye olan duyarlılığının artmasını teşvik etmek amacıyla Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği tarafından bu yıl üçüncüsü verilen ödüller kapsamında İstanbul içindeki beş kurumdan biri seçilerek “2015 Çevreci Tesis Ödülü”nün sahibi oldu.      

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, markalarıyla birlikte sürdürülebilirlik alanında öncü adımlar atmaya devam ediyor. L’Oréal’in 2007 yılında bünyesine kattığı üretim tesisi Canan Kozmetik, hayata geçirdiği çevreci uygulamaları ile 2015 Çevreci Tesis Ödülü’nü almaya layık görüldü.

Firma ayrıca Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği tarafından belirlenen kriterler ve üye belediyeler ile sağlanan fikir birliği sonucunda Türkiye’de bulunan tüm tesisler arasından sadece 48 sanayi tesisinin seçildiği ödüller kapsamında İstanbul’dan bu ödülü almaya hak kazanan beş kurumdan biri unvanının da sahibi oldu. Canan Kozmetik ödülünü Sağlık Bakanı Dr. Mehmet Müezzinoğlu, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe’nin elinden aldı.     

“L’Oréal’in Sürdürülebilirlik Alanındaki Etkinliği Artacak”

L'Oréal’in ‘Güzelliği Herkesle Paylaşmak’ adıyla hayata geçirilen sürdürülebilirlik taahhüdünün; en çok alanı kapsayan kurumsal sürdürülebilirlik programı olduğunun ve başarıyla hayata geçirdiklerinin altını çizen L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler, bu yöndeki uygulamalarının saygın kurumlarca ödüllendirilmesinden duydukları mutluluğu dile getirdi. Rumpler sözlerine şöyle devam etti; “Sürdürülebilirlik vizyonumuz; güzelliği daha sürdürülebilir, sürdürülebilirliği daha güzel hale getirmek. L’Oréal olarak kuruluşların başarısının sadece ekonomik performansları ile değil aynı zamanda iyi bir kurumsal vatandaş olma yetenekleri ile de tanımlandığına yürekten inanıyoruz. Topluma ve çevreye pozitif katkı sağlamak bizim için stratejik önceliklerimizden biri. ‘Sürdürülebilir Yenilik’, ‘Sürdürülebilir Üretim’, ‘Sürdürülebilir Gelişim’ ve ‘Sürdürülebilir Yaşam’ başlıklarından oluşan 2020 taahhütlerini büyük oranda yerine getiren L’Oréal, yarına hazır, sürdürülebilirliği iş modelinin kalbine koymuş bir kurum olarak bu alandaki etkinliğini artırmaya devam edecek.”

L’Oréal’in, 2020 yılında çevresel ayak izini %60 oranında azaltmayı hedeflediğine, 2005 yılından bu yana yaptıkları çalışmalarla karbon emilimini yüzde 50,2 oranında azalttıklarına dikkat çeken Claude Rumpler şöyle konuştu; “2020 yılında bitmiş ürün başına atık üretimini %60 oranında azaltmayı hedefleyen L’Oréal, 2014’ü %23.1 oranında atık azaltımı ile tamamladı. 2020’de ‘0’ atık üretmeyi amaçlıyoruz. 2020'ye kadar ürünlerimizin %100'ünün çevresel ve sosyal açıdan fayda sağlayacak şekilde üretimini hedefliyoruz. L’Oréal olarak, 2014 yılında, kâğıt ve karton ambalaj malzemesinin %98’den daha fazlasını Forest Stewardship Council (FSC) ve The Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) standartlarına uygun olarak sürdürülebilirlik sertifikasıyla tedarik ettik. Bunun yanında ilk sosyal inovasyon programı olan Share & Care kapsamında, dünyanın neresinde olursa olsun çalışanlarımızın sağlık hizmetlerine, sosyal korumaya ve eğitime erişimlerini garanti altına alıyoruz. Sürdürülebilirlik alanında sektörümüze ilham verecek çalışmalara imza atmayı sürdüreceğiz.”

L’Oréal Türkiye

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik’ demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr

Bilgi için: kurumsal.iletisim@loreal.com