Decléor Institute, Fransa’dan sonra ilk kez Türkiye’de!

2015 yılında çatısı altına kattığı Decléor markasıyla Türkiye perakende sektörüne hızlı bir giriş yapan L’Oréal, Fransa’dan sonra dünyada ilk kez  Türkiye’de Decléor Institute açıyor.

L’Oréal perakendedeki yatırımlarına devam ediyor ve Türkiye’ye yeni bir markasını getiriyor. 43 yıl önce kurulan ve cilt bakımına yönelik doğal ürünleriyle öne çıkan Decléor, Fransa’dan sonra dünyadaki ilk Decléor Institute’sünü 25 Mart’ta Nişantaşı’nda City’s Alışveriş Merkezi’nde hizmete sunuyor. Bitki özlerine en uygun damıtma sürecini seçerek, yüksek kalitede yağları cilt bakımı ürünleri haline getiren Decléor Institute, bundan böyle İstanbul’da kişisel bakımına özen gösterenlerin hizmetine olacak.

Decléor’un renklendirici ya da koruyucu madde içermeyen,  günlük kullanıma uygun olan ürünleri, esansiyel yağların anti-bakteriyel ve antiseptik özellikleri sayesinde cildin sağlıkla ışıldamasını sağlar. Decléor ürünleri, su olmadan, sadece esansiyel bitki yağlarının doğal antioksidan E vitamini ile bileşiminden oluşmaktadır.

Geleneksel Çin tıbbından ilham alan, enerji meridyenleri felsefesine dayanan, profesyonel ellerle yapılan masaj teknikleri ile kişileştirilmiş Decléor ritüelleri, Decléor Institute’de duyuları harekete geçirerek eşsiz bir deneyim yaratır.

Nişantaşı’nda Citys Alışveriş Merkezi içerisinde yer alacak olan Decléor Institute’de, bir yandan profesyonel estetisyenler tarafından aromaterapinin faydaları ve ürünlerin kullanımı hakkında bilgi verilirken, bir yandan da eşsiz aromaterapi yüz ve vücut bakım ritüelleri uygulanacak.

 

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.