GARNİER’DEN UNICEF’İN ‘’ÇOCUK DOSTU ALANLAR’’ KAMPANYASINA GÜÇLÜ DESTEK

100 yılı aşkın birikimi ve sahip olduğu marka uzmanlığıyla dünya çapında kadın ve erkeklerin yaşamlarına dokunarak saç ve cilt bakımında öncü markalardan biri olan L’oreal grup markalarından Garnier,  çocukların hijyen ihtiyaçlarını karşılamayı ve onlara daha iyi bir ortam sunmayı hedefliyor.

Günümüzde dünyadaki her dört çocuktan biri; doğal felaketler, salgın hastalıklar ve silahlı çatışmalar gibi tehlikelerin olduğu bölgelerde yaşıyor. Bu tür karmaşık ve zor koşullar, çoğunlukla fakirlik ve yetersiz beslenme kurbanı olan, okula gidemeyen ve şiddet ve sömürülme riski altında olan çocuklar için hayatı her geçen gün daha da kötü hale getiriyor. Kozmetik devi L'Oréal bünyesindeki Garnier ve UNICEF, çocuklara temiz su, doğru hijyen, yeterli beslenme ve sağlık hizmeti sunmayı desteklemek üzere geleceğe umut katan bir projeyi hayata geçiriyor. 

 

ACİL DURUMLARDA ÇOCUKLAR İÇİN ÇOCUK DOSTU ALANLAR

Çocuklara temizlik ve hijyen aşılamak için UNICEF'in dünya çapında desteklediği ‘’Çocuk Dostu Alanlar’’ Projesi, sağlıksız ve zor koşullarda yetişen çocuk ve ailelerin hayatta kalması, onların güvenliğinin sağlanması için gereken yardımı sunmak üzere tasarlandı. Projenin ilk adımında UNICEF tarafından çocuklara doğru hijyen alışkanlıklarını kazandırmak, temiz su tüketimi, doğru ve dengeli beslenme, sağlık ve koruma hizmetleri sunarak çocukların hayatını kaliteli ve yaşanabilir hale getirmek amaçlandı. Proje kapsamında çocuklara aynı zamanda eğitim, psikolojik danışmanlık hizmeti ve eğlence olanakları da sunuluyor.

GARNİER 300 BİN ÇOCUĞA ULAŞTI

Çocuk Dostu Alanlar, UNICEF tarafından zor durumdaki çocuklara hemen müdahale etmek üzere topluluklarla çalışmak için temel nokta olarak yaygın şekilde kullanılıyor. Çocuk Dostu Alanlar, temel ihtiyaçları karşılamanın yanı sıra, çocuklara kaosun ortasında normallik hissi vermek konusunda da çok büyük bir rol oynuyor. Ayrıca bu alanlar, ailelerinden ayrı düşen çocukların, aileleriyle yeniden bir araya gelmeyi beklerken sömürü ve kaçakçılıktan korunduğu toplanma alanları olarak da işlev görüyor.

Garnier’nin hazırladığı eğitim, eğlence ve hijyen malzemelerini içeren kitler ile dünyanın herhangi bir ülkesinde acil bir durum ile karşı karşıya kalan bir çocuğa ‘’Çocuk Dostu Alanlar’’ vasıtasıyla destek olunabiliyor. Garnier, UNICEF aracılığıyla dağıtımı sağlanan 5.600 kit ile tahmini olarak 300.000 çocuğa ulaşma olanağına sahip oldu.

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.