HASSAS CİLTLERE DAHA İYİ BİR YAŞAM AMAÇLAYAN LA ROCHE-POSAY’DEN İLK GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ: UV ÖLÇEN BANT

100 yılı aşkın süredir güzellik alanında hizmet veren sektör lideri L’Oréal, inovasyona yaptığı yatırımı, markalarının ürün yelpazesine eklediği yeni ürünlerle de gösteriyor.  L’Oréal çatısı altındaki La Roche-Posay’in  güneş maruziyetinin zararları konusundaki  kararlı çalışmaları sonucu geliştirdiği UV Patch bant ise en yenilikçi sonuçlardan biri. Vücuda yapıştırılan ince ve esnek bir bant olan UV Patch, cep telefonuna indirilen bir uygulama aracılığıyla güneş maruziyetinizi ölçüyor  ve güneş koruma ürününü en doğru şekilde vücudunuza uygulamanızı sağlıyor.

Yapılan çalişmalar* gösteriyor ki 5 kereden fazla güneş yanığına maruz kalan kişilerde Melanoma cilt kanserine yakalanma riski %80’e kadar artabiliyor.La Roche Posay’in geliştirdiği UV Patch bant, cilt tipiniz, yaşınız, cinsiyetiniz gibi bilgiler aracılığıyla en ideal güneş koruması şeklini belirlemeye yardımcı oluyor. Benzeri görülmemiş bir teknoloji olan UV Patch, giyilebilir esnek ve ince bir bant formunda. Üzerindeki foto hassasiyete sahip minik kareler aracılığıyla güneş maruziyetinizi ölçen UV Patch bant, bu sayede, çevresel şartlardan dolayı 21. yüzyılın en büyük problemlerinden biri olarak gösterilen zararlı güneş ışınları (UVA, UVB vb.) filtresini en doğru şekilde vücudunuza uygulamanızı sağlamaya yardımcı olurken, olası pigment sorunları, foto-yaşlanma gibi problemleri büyük oranda düşürmenize yardımcı oluyor. UV Patch, Google play veya App store’dan indirebileceğiniz MY UV PATCH isimli akıllı telefon uygulaması ile çalışıyor.

UV radyasyonuna aşırı maruz kalınması, ciltte dönüşü olmayan problemlere yol açabiliyor. Hassas ciltlere daha iyi bir yaşam amaçlayan La Roche-Posay, geliştirmiş olduğu bu teknolojiyle cildinizin ihtiyacı olan bilgiyi siz ve sevdikleriniz için tek bir banda sığdırıyor.

UvPatch bantını kullananlar üzerinde yapılan çalışma sonucunda, 18% daha az güneşe maruz kalma, 26% daha fazla yüz güneş kremi kullanımı ve 26% daha fazla gölgede kalma oranı gözlemlenmiştir**

Türkiye’de La Roche Posay UV Patch’e ulaşmak için ise http://www.laroche-posay.com.tr/cildinikoru adresindeki formu doldurarak ürünü talep etmek yeterli oluyor. Sınırlı stoklardaki UV Patch, formu dolduranların adreslerine MY UV PATCH applikasyonu önceden indirmeleri halinde ulaştırılıyor.

*www.skincancer.org

**Ipsos 2016 Tüketici Çalışması

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes İçin Güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de “Herkes İçin Güzellik” demeye devam ediyor.