KIehl’s Matthew McConaughey ile birlikte Otizmli Çocuklar İçin Bir Arada

KIEHL’S OTİZMLİ ÇOCUKLAR İÇİN AKADEMİ ÖDÜLLÜ OYUNCU MATTHEW McCONAUGHEY VE TOHUM OTİZM VAKFI İLE İŞBİRLİĞİ YAPIYOR

 

Kiehl’s x Matthew McConaughey Otizmli Çocuklar için Farkındalık Yaratacak ve Bağışta Bulunacak

 166 yıllık cilt bakımı markası Kiehl’s Since 1851, otizmli bireyler için faaliyet gösteren Tohum Otizm Vakfı ile işbirliği yapacağını duyurdu. İşbirliği ile markanın en sevilen ürünlerinden olan Ultra Facial Cream’in Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream isimli özel serisi piyasaya sürülürken bir sosyal farkındalık oluşturulacak.

Otizm Spektrum Bozukluğu, dünya nüfusunun %1’inden fazlasını etkileyen gelişimsel bir bozukluk ve global bir konudur. Son yıllarda her zamankindan daha fazla çocuğa otizm tanısı konmaktadır. Araştırmalara göre doğan her 68 çocuktan 1’i (ve her 42 erkek çocuktan 1’i) otizm spektrum bozukluğu gösterme riski taşımaktadır. Türkiye’de ise 0-18 yaş grubunda 352.000 otizmli çocuk ve genç var. Kiehl’s, Tohum Otizm Vakfı ve Matthew McConaughey güçlerini birleştirdiği bu kampanyayla otizm farkındalığını artırmak ve bu durumla mücadele eden çocuklara daha iyi bir gelecek sağlamayı amaçlıyor.

“Otizm dünya çapında 70 milyon insanı etkiliyor ve kurucusu olduğum Just Keep Livin Vakfının etkinliklerine katılan öğrencilerden birçoğu da otizm spektrumunda. Otizmin sadece çocuklarda değil, aynı zamanda onların ailelerinde de yarattığı etkilere bizzat şahit oldum. Bu mükemmel çocuklara ve ailelerine erken teşhis ve tedavi imkânı sağlamaya yardımcı olmak, onların yaşamlarında bir fark yaratmak için Kiehl’s ile otizmin farkındalığı konusunda işbirliği yapmaktan onur duyuyorum.”

Cheryl Vitali, Kiehl’s Since 1851 Dünya Genel Müdürü: “160 yıldan fazla bir süredir Kiehl’s olarak, topluma fayda sağlamayı bir görev edindik. Ayrıca yeterince gündeme taşınmayan konularda farkındalık yaratmak bizim için bir miras.” diyor. “Bu işbirliğiyle, bu mirasımızı otizmden etkilenen çocuklar ve ailelerine tüm dünyadaki Kiehl’s ağımız sayesinde yardım ederek devam ettiriyoruz. Sivil toplum örgütleriyle birlikte çalışarak otizm için farkındalık yaratmayı ve otizm spektrum bozukluğuyla mücadele eden herkes için daha iyi bir gelecek sağlamayı amaçlıyoruz.”

Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, aktör tarafından özgün bir tasarımla dekore edildi. McConaughey’in enerjik dizaynı canlı renkleri, geometric desenleri ve puzzle parçalarını içeriyor. Puzzle parçaları, otizmin karmaşıklığını ve hakkında ne kadar az şey bildiğimizi ifade eden, otizmle ilişkilendirilmiş ikonik bir desen. Ürünün piyasaya çıkmasının hemen ardından başlayacak farkındalık kampanyasında McConaughey’in otizm hakkında konuşulması için çağrı yaptığı kısa bir video da yer alıyor.

Matthew McConaughey Hakkında

Matthew McConaughey ödüllü bir aktör ve hayırseverdir. McConaughey ilk olarak Dazed and Confused (1993) adlı filmle çıkış yaptı. Akademi Ödülü kazandığı Dallas Buyers Club (2013) yapımındaki performansıyla ünlendi. McConaughey eşi Camilla Alves ile birlikte sosyal sorumluluğa büyük bir önem veriyor. Birlikte kâr amacı gütmeyen Just Keep Livin Vakfını kuran çift, bu vakıfla yerel gençliğin sağlığı ve iyiliği için çalışıyor.

Tohum Otizm Vakfı Hakkında

Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı, otizm spektrum bozukluğu olan çocukların erken tanısının konulması, özel eğitimi ile topluma kazandırılmasına öncülük edilmesi ve bunun yurt çapında yaygınlaştırılması amacıyla, kâr amacı gütmeyen ve kamu yararını gözeten bir sağlık ve eğitim vakfı olarak 2003 yılından beri faaliyet göstermektedir. Daha fazla bilgi için TohumOtizm.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Kiehl’s Hakkında

Kiehl’s 1851 yılında New York’ta özgün bir eczane olarak kurulmuştur. 164 yıldır müşterilerinin beklediği en yüksek kalitede cilt ve saç bakım ürünlerini üretmek için benzersiz formüllerinde en etkili doğal içerikleri en yüksek oranlarda kullanıyor.

Kiehl’s ürünleri son derece etkili ve güvenli, hassas ciltlerde dahi güvenle kullanılabiliyor. Ürünlerin estetik kaygılarla değil etkinlik kaygısıyla tasarlanıyor olması, yani asla ambalaja değil, tamamen içeriğine yatırım yapılıyor olması markanın en büyük özelliği.

Kiehl’s “Önce Dene Sonra Al” felsefesi doğrultusunda müşterilerine ürünleri, yapılan kişiye özel cilt analizi sonrasında deneme boylarını vererek tanıtıyor. Ve en önemlisi de dünya çapında markanın duruşu gereği hiç bir reklam ve promosyon harcaması yapmadan, sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek üzerinde yaşadığımız dünyayı daha iyi yarınlara taşımak için elele vererek çalışıyor.