L’Oréal 300 Çalışanı ile Otizmli Çocukların Yanındaydı

L’Oréal ve Tohum Otizm Vakfı’ndan Çocuklar için Anlamlı Gün

       106 yıllık lider güzellik şirketi L’Oréal 100. kuruluş yılı olan 2009’dan itibaren bulunduğu toplumlara katkı yapmak amacıyla ve “Hepimize düşen bir görev var” mottosuyla bulunduğu her ülkede bir günü “Yurttaşlık Günü” olarak belirledi. Yurttaşlık günü kapsamında, L’Oréal Türkiye gönüllüleri bu yıl Tohum Otizm Vakfı işbirliğinde önemli bir çalışmaya imza attı.

       Yaklaşık 300 L’Oréal çalışanı otizmli çocuklarla beraber tüm gün boyunca çeşitli etkinlikler hayata geçirdi, Çalışanlar otizmli çocukların yaşam alanlarını güzelleştirmek amacıyla eğitim alınan binaların boyanması, akan çatıların tamiri, ağaç ve çiçek ekimi, çanta boyama, depo düzenleme gibi faaliyetler gerçekleştirdi. 

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, sosyal sorumluluk alanında da farkını gösteriyor.  2009 yılından bu yana her sene çevre, engelliler, bilim ve toplumsal fayda gibi alanlarda tüm çalışanlarının dâhil olduğu aktiviteleri hayata geçiren L’Oréal, 2014 yılında 24.000 çalışanının katılımı ile 442 vakıf işbirliğinde 32.000 kişiye ulaştı. L’Oréal Türkiye ise 2015 Yurttaşlık Günü’nde bu yıl otizmli çocuklar için . Tohum Otizm Vakfındaydı.

Genel müdürlük ve fabrikadan 300 L’Oréal çalışanının katıldığı ve tüm gün süren gönüllülük aktivitesinde L’Oréal çalışanları otizmli çocuklara destek oldular. Çocuklarla birlikte unutulmayacak güzellikte anılarla dolu bir gün geçiren L’Oréal çalışanları, çocukların kendileri için boyadığı T-shirtleri giydiler ve Vakıf yöneticilerinden otizm hakkında bilgi aldılar.

Sosyal projelerle topluma katkı sunmaktan mutluluk duyuyoruz

L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler tüm globalde senede bir gün düzenledikleri “Yurttaşlık Günü”nün L’Oréal için son derece önemli olduğunu belirterek Türk toplumuna olumlu katkılar sunmaktan mutluluk duyduklarını belirtti. Rumpler şöyle devam etti; “L’Oréal olarak artık günümüz koşullarında şirketlerin başarısının sadece ekonomik performansları ile değil aynı zamanda iyi bir vatandaş olma yetenekleri ile de tanımlandığına yürekten inanıyoruz. Hem kurumsal anlamda hem de markalarımızla topluma ve çevreye pozitif katkı sağlamak bizim için stratejik önceliklerimizden biri. Sürdürülebilirliği ve sosyal projelerimizi iş modelimizin kalbine koyduk. Bugün L’Oréal Türkiye olarak Tohum Otizm Vakfı işbirliğinde otizmli çocuklarla çok anlamlı bir gün geçirdik. Önümüzdeki yıllarda da gerek kurum gerek markalarımızla topluma dokunan projeler geliştirmeye, insanlarımızın yanında yer almaya devam edeceğiz.”

Çalışmalarımızın süreklilik göstermesi bizim için çok önemli. L’Oréal markalarından Kiehl’s da kısa bir süre önce Tohum Türkiye Otizm Erken Tanı ve Eğitim Vakfı işbirliği ile otizmli çocuklar yararına “1 MİLYON TL” bağış toplamayı hedefleyen “Bir Tohum Ek” projesini otizm farkındalık ayı kapsamında hayata geçirdi. “Tohum” yazılıp 5290’a gönderilen her mesaj ile vakfa 10 TL yardım sağlanıyor.

Detaylı bilgiye www.birtohumek.com/ adresinden ulaşılabilir.

 

L’Oréal Türkiye

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik’ demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr

Bilgi için:

kurumsal.iletisim@loreal.com