L'Oréal 7. kez Dünyanın En Etik Şirketi Seçildi

L'Oréal 7. kez “Dünyanın En Etik Şirketi” seçildi

L’Oréal güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla dünyanın en saygın araştırma merkezlerinden Ethisphere Enstitüsü tarafından sağlık ve güzellik alanında 7. kez dünyanın en etik şirketi seçildi. Yüz yılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla uluslararası arenada prestijli ödüllerle takdir toplamaya devam ediyor.

L’Oréal bu kapsamda son olarak uluslararası platformlar arasında en saygınlarından birisi olarak kabul edilen Ethisphere Enstitüsü tarafından sağlık ve güzellik alanında 7. kez dünyanın en etik şirketi seçildi. Sonuçların; “Etik Uygulamalar ve Uyum”, “Kurumsal Vatandaşlık ve Sorumluluk”, “Etik Kültürü”, “ İyi Yönetim Uygulamaları” ve “Liderlik, İnovasyon ve İtibar” kategorilerinde değerlendirildiği dünyanın en etik şirketleri sıralamasına Ethisphere Enstitüsü internet adresinden ulaşılabiliyor*.

“Etik konusunda öncü olmaktan gururluyuz”

Konuyla ilgili açıklama yapan L’Oréal Türkiye Ülke Etik Temsilcisi Elif İkiz; “Böylesine saygın bir kuruluş tarafından dünyanın en etik şirketleri arasına ismimizi 7. kez yazdırmak bizleri gururlandırdı. L’Oréal’de etik ilkeler sadece maddelerden ibaret değil, nasıl hayata geçirileceğini gösteren ayrıntılı yönergeler mevcut. Tedarikçilerle ilişkiler, rekabet kuralları gibi hassas alanlar şirketimiz çatısı altında sıkı kurallara bağlı. Etik esasen en alt düzeydeki çalışanımızdan CEO’ya kadar herkesi ilgilendiren bir konu. Çalışanlarımızın etik konusundaki eğitimine özel bir önem veriyor, atamalar ile işe alımlarda etiği temel kriter olarak belirliyoruz” dedi. Tedarikçilerle olan ilişkilerinde de etik konusunda büyük önem verdiklerinin altını çizen İkiz, “Tüm tedarikçilerimiz ile şirketin taraf olduğu bir etik sözleşme imzalıyoruz. L’Oréal etik konusunu kurum kültürünün ayrılmaz bir parçası olarak görüyor, iş yapış şekillerini bu doğrultuda şekillendiriyor. Etik konusunda mazhar olduğumuz ödüller ile anılan bir şirket olmaktan mutluluk duyuyoruz” dedi.

L’Oréal’in 2020 yılı için Sürdürülebilirlik Taahhütleri de kurumun etik prensipleriyle tamamen uyumlu. Sürdürülebilir yenilik, sürdürülebilir üretim, sürdürülebilir gelişim ve sürdürülebilir yaşam başlıklarından oluşan bu taahhütler içinde etik, önemli bir konu olarak öne çıkıyor. L’Oréal etik tarihçesi kilometre taşları

• 2000 - Fransa’da “İş Etiği Kuralları” oluşturan ve 2007’de “Baş Etik Sorumlusu” atayan ilk şirketlerden birisi,

• 2003 - Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni ve BM Kadınlar ve Küresel Sözleşmesi’nin bir girişimi olan Kadını Güçlendirme İlkeleri Sözleşmesi’nin imzalanması,

• 2008 - L’Oréal’in Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Jean-Paul Agon, kürsel çapta prestije sahip Stanley C. Pace “Etikte Liderlik Ödülü”nü alması, • Ayrıca L’Oréal tarafından, dünya çapındaki çalışanların L’Oréal’in Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su ile çevrimiçi olarak sohbet edebildiği, yıllık bir “Etik Günü” düzenleniyor.

• 2014 - 45 dilde ulaşılabilen “Etik Değerler” yayınının üçüncü versiyonu kamuoyu ile paylaşıldı

• 2015- Altıncı kez Dünyada En Etik Şirket seçildi * http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/ L’Oréal Türkiye hakkında Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 21 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr/ / www.facebook.com/LorealTurkey / twitter.com/lorealturkey