L’Oréal Dijital Dünyadaki Başarısını Kanıtladı

Dünyanın lider güzellik şirketi L’Oréal‘in bünyesindeki Urban Decay, Genius 2016 raporunda dijital IQ’su en yüksek kozmetik markası seçildi. Sıralamanın ilk 10’unda 5 L’Oréal markası yer aldı.

100 yılı aşkın süredir güzellik sektöründe hizmet veren lider şirket L'Oréal, güzellik endüstrisinin dijitalleşen dünyasındaki liderliğini de sürdürüyor. Dinamik ve inovatif çalışma modeli ile sonsuz çeşitlilikteki ihtiyaca talep vermek için “Herkes İçin Güzellik” misyonu ile çalışan L’Oréal markaları  dijital IQ sıralamasında ilk sıralarda yer alıyor.

Urban Decay’e Birincilik

 L’Oreal bünyesinde yer alan Urban Decay, Genius 2016 raporunda dijital ekosistemini e- ticaret için en verimli hale getirerek özgün ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunan markalar arasında birincilik koltuğuna oturdu.

İlk 10’da 5 L’Oréal Markası

Urban Decay’in bu başarısının ardında ise canlı sohbet ve kalıcı bir mağaza bulma özelliğinin yanı sıra kullanıcıların çeşitli ruj tonlarını denemelerine olanak tanıyan uygulaması yatıyor. Sıralamanın ilk 10’unda Maybelline, Lancôme, L’Oréal ve Kiehl’s ile birlikte L’Oréal’in 5 markası yer alıyor. 2. sırada yer alan Maybelline, Snapchat’taki yeni ürün serisi tanıtım ile vloggerlar tarafından en çok anılan 10 marka arasında yer alma başarısı ile, 4. Sıradaki Lancôme ise internet sitesindeki, kullanıcıların ürünlerini kolayca bulmalarına olanak tanıyan kategoriye özel filtreleri sayesinde dereceye layık görüldü.

 

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.

Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.