L’ORÉAL, İLK BATARYASIZ GİYİLEBİLİR UV SENSÖRÜ OLAN LA ROCHE-POSAY UV SENSE İLE CES'İN EN İYİLERİ LİSTESİNDE!

 

1935'ten beri güzellik sektörünün global lider markası L'Oréal, 2018 Tüketici Elektroniği Fuarı'nda ilk bataryasız giyilebilir elektronik UV sensörü UV Sense'i piyasaya sürmesiyle 80 yıllık güneşten koruma taahhüdünü ilerletmiş oldu. UV Sensörü, kullanıcının aşırı güneş ışığından korunmasını ve böylece cilt kanseri riskini azaltmayı amaçlıyor.

 

L'Oréal inovasyona yönelik yaptığı yatırım ve çalışmalar doğrultusunda uzun süre güneşe maruz kalan kişilerin Melanoma cilt kanserine yakalanma riskinin %80’e kadar artış gösterdiğini söyledi. Bu doğrultuda 2016 yılında L'Oréal'in lider dermatolojik cilt bakımı markası La Roche-Posay, UV'ye maruz kalmayı izleyen ilk giyilebilir cilt sensörü My UV Patch'i piyasaya sürdü. Kullanıcılardan alınan geribildirim doğrultusunda My UV Patch'in güneşten korunmada ciltte olumlu yönde etkileri olduğu görülmüştür.

UV ışınlarına maruz kalmayı ölçen ilk bataryasız elektronik sensör olan UV Sense, çok küçük bir tasarıma sahip ve dünyanın ilk pilsiz elektronik UV sensörü olma unvanını taşıyarak kullanıcılara güneş ışınlarına ne kadar maruz kaldıklarını söylüyor. Üç aya kadar veri depolayabilen ve anlık güncellemeler ile zaman içindeki güneş ışınlarına maruz kalma eğilimlerini gösteren MyUV Patch dokuz milimetrelik bir çap ve iki milimetreden daha az kalınlıkta tasarıma sahip.

Vücudun en çok güneş ışığı alan bölgelerinden biri olan başparmak tırnağı üzerine yerleştirilen UV Sense ambalaj içerisinde bulunan ek yapıştırıcılar ile yeniden kullanılabiliyor. Cihaz tırnak üzerine yerleştirildiğinde, içinde bulunan sensörler, kullanıcıya bir mobil uygulama aracılığıyla UV’ye maruz kalma durumu hakkında bilgilendirme yapıyor.

Near Field Communication (NFC) bağlantısı sayesinde akıllı telefonlarla entegre çalışan sensör, hem iOS hem de Android uygulamasına sahip. Bu uygulama kullanıcılara, zararlı UV ışınlarına maruz kalma konusunda dikkatli olması gerektiğini ayrıntılarıyla anlatan tüketici dostu bilgiler sunuyor. Bu veriler uygulama içinde kullanıcının UV ışınlarına maruz kalma düzeyini gösteren bir profile dahil ediliyor. Gölgede vakit geçirmek veya tekrar güneş kremi uygulamak gibi güneşten korunma alışkanlıkları, güneş ışığına maruz kalma ile ilgili gerçekler ve ek korunma ipuçları ile teşvik ediliyor.

UV Sense, 2018 yaz sezonunda ABD'de sınırlı sayıda piyasaya sürülecek ve 2019'da global bir lansman ile  tanıtılacak.

 

www.facebook.com/LorealTurkey  / twitter.com/lorealturkey