L’ORÉAL PARİS, BEŞİNCİ KEZ DÜNYANIN EN DEĞERLİ KİŞİSEL BAKIM MARKASI

L'Oréal Paris, BrandZ Top 100 En Değerli Küresel Markalar listesinde beşinci kez dünyanın en değerli kişisel bakım markası seçildi.

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, dünyanın en değerli markaları sıralamalarındaki liderliğini sürdürüyor. Kantar Millward Brown’un gerçekleştirdiği “BrandZ Top 100 En Değerli Küresel Markalar listesi”nde beşinci kez dünyanın en değerli markası seçilen L’Oréal Paris, marka değerini  geçen seneye göre yüzde 2 artırarak 23,9 milyar dolara yükseltti. Aynı sıralamada L’Oréal çatısı altında yer alan Lancôme, sıralamanın en hızlı yükselişlerinden birini gerçekleştirerek marka değerini yüzde 10 artırıp  9.4 milyar dolara yükselttiı ve dördüncü sıradaki yerini korudu. Bir diğer L’Oréal markası olan Garnier ise sıralamada 5. oldu.

Dünyanın en değerli kişisel bakım markası haline gelen L’Oréal Paris’in bu başarısının arkasında;  trendleri yakından takip ederek müşteri istek ve ihtiyaçlarını doğru analiz etmesi, müşteri nezdinde sadakat oluşturması, teknolojiye köklü yatırımlar yapması, dijital platformları  inovatif bir şekilde kullanması ve güven uyandıran ürünler üretmesi yer alıyor.

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes İçin Güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de “Herkes İçin Güzellik” demeye devam ediyor.