“L’Oréal Türkiye Brandstorm 2015" Sonuçları Açıklandı

“L’Oréal Brandstorm 2015”

Sonuçları Belli Oldu

  • L’Oréal Türkiye’nin pazarlama alanında kariyer yapmayı hedefleyen üniversite öğrencilerinin yenilikçi fikirlerini ürüne dönüştürmek amacıyla düzenlediği “L’Oréal Brandstorm 2015” yarışmasının sonuçları belli oldu.
  • Bu yıl önde gelen 6 üniversiteden 306 öğrencinin 102 ekip ile başvuruda bulunduğu yarışmanın kazanan ekibi Boğaziçi Üniversitesi’nden oldu.

L’Oréal’in 1992 yılından bu yana üniversite öğrencilerine yönelik düzenlediği pazarlama ve girişimcilik yarışması “L’Oréal Brandstorm 2015”in elemeleri 15 Nisan Çarşamba günü L’Oréal Türkiye Ümraniye Ofisi’nde gerçekleşti. Bu yılki yarışmada öğrenciler özellikle dijital pazarlama konusuna odaklandılar.

Yarışmaya başvuru sürecinin duyurulmasının ardından L’Oréal Türkiye’nin üst düzey yöneticileri, başvuruların geldiği üniversitelere yönelik toplantılar düzenleyerek; öğrencilere yarışma ile ilgili ilk ağızdan bilgi verdiler, sorularını yanıtladılar.

Brandstorm yarışmasına sistem üzerinden başvurusunu eksiksiz yapan öğrenci ekiplerine bir ön vaka çalışması gönderildi. Vaka üzerinde çalışan öğrenciler bu süreçte reklam ajanslarının yanı sıra L’Oréal’in İnsan Kaynakları ve marka yöneticilerinden de destek alarak gerçek iş yaşamındakine çok benzer bir proje üretme tecrübesi yaşadılar. Öğrenciler yaklaşık 1,5 ay süren bu hazırlık sürecinin ardından çalışmalarını L’Oréal Türkiye yetkililerine sundular. Bu sunumlar neticesinde Boğaziçi Üniversitesi ‘Innovative Beauty’ ve ‘BYK’ ekipleri ve Bilkent Üniversitesi ekibi ‘Business Class’ projeleri ile finale kalmaya hak kazandı. Finale kalan ekiplere, daha detaylı bir örnek vaka çalışması verildi.

15 Nisan 2015 Cuma günü gerçekleşen finallerde çalışmalarını sunan ekiplerden ‘BYK’ birinci, ‘Business Class’ ikinci ve ‘Innovative Beauty’ de üçüncü sırayı aldı.

Birinci olan ve Kutay Erkan, Ilgın Kaya, Ipek Altan’dan oluşan Boğaziçi Üniversitesi ‘BYK’ ekibi, Haziran ayında Paris’te gerçekleşecek uluslararası finalde yarışarak Türkiye’yi temsil edecek. Paris’teki finalde birinci oldukları takdirde de istedikleri bir ülkeye seyahat için kullanabilecekleri 10,000 Euro’luk büyük ödüle hak kazanacaklar.

Bransdtorm’un 2015 finalleri için konuşan L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Canan Karacan; “L’Oréal’in 23 yıldır düzenlediği ve 45 ülkede, 360 üniversitede 70.000’in üzerinde öğrenciye ulaşan Brandstorm yarışmasının, Türkiye’de de önde gelen üniversitelerimiz tarafından gördüğü ilginin her geçen yıl artması bizi son derece mutlu ediyor. L’Oréal uluslararası alanda her yıl, bu yarışmaya katılan ekiplerden yaklaşık 150-200 öğrenciyi kadrolarına katıyor, işe alım ya da stajda öncelik tanıyor. Brandstorm’un öncelikli hedefi gençlerimizde girişimci ruh ve üretici düşünceyi desteklemek. Yarışmaya yapılan başvuruların yoğunluğundan ve öğrencilerimizin başarılı sunumlarından gördüğümüz üzere gençliğimiz bu anlamda çok ciddi bir potansiyel taşıyor. Bu da ülkemiz adına sevindirici. Bu yıl birinci olan Boğaziçi Üniversitesi BYK ekibine, Paris’teki finallerde üstün başarılar diliyorum” dedi.

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr/www.facebook.com/LorealTurkey  / twitter.com/lorealturkey

Bilgi için: kurumsal.iletisim@loreal.com