L’ORÉAL TÜRKİYE YEŞİL ENERJİYE GEÇTİ

Dünya kozmetik devi L’Oréal, sektöründeki öncü vizyonu, çevreye ve topluma olan duyarlı bakış açısıyla, yeşil enerjiye geçerek, temiz enerji kullanımının yaygınlaşmasını hedefliyor. L’Oréal, 2020 yılına dek üretiminin % 100'ünü, hem çevreye ve hem de topluma fayda sağlayacak şekilde gerçekleştirecek.

 

100 yılı aşkın süredir kozmetik sektöründe hizmet veren ve öncü vizyonuyla dikkat çeken kozmetik devi L’Oréal,  ekonomik başarının yanı sıra, çevreye verdiği değerle de öne çıkıyor.

“Güzelliği Herkesle Paylaşmak” isimli 2020 yılı sürdürülebilirlik taahhütlerinin büyük bir kısmına şimdiden ulaşan L’Oréal, bu alandaki başarısını çevre, insan, gelişim, inovayon başlıkları altındaki projeler ile gerçekleştiriyor.

 

L’Oréal Türkiye Yeşil Enerji Kullanıyor

L’Oréal Türkiye 2016 Ekim ayında Fabrika ve 2017 Ocak ayında Ofiste Yeşil Enerji Kullanımına başlamıştır. Yeşil enerjiye geçilmesiyle yıllık CO2 miktarı geçen yıla oranla %70 azalmıştır.

 

Çevreye Duyarlı Sürdürülebilir Yenilik

L’Oréal, 2020'ye kadar ürünlerinin % 100'ünün çevresel ve sosyal açıdan fayda sağlayacak şekilde üretimini hedeflerken 2014 sonu itibariyle üretiminin %70’ini bu hedefler doğrultusunda gerçekleştirdi.

L’Oréal, ambalajlarını da gelişmiş bir çevre bilinciyle üretiyor. Bu alanda ‘ambalaj tasarımı’ merkezlerinde sıkı bir eko-dizayn politikası uygulayan L’Oréal’in hedeflerinden biri de ambalaj üretiminde kullanılan kağıt ve kartonların tamamını sürdürebilir şekilde yönetilen ormanlardan elde etmek.  L’Oréal, 2014 yılında, kâğıt ve karton ambalaj malzemesinin %98’den daha fazlasını Forest Stewardship Council (FSC) ve The Programme for the Endorsement of Forest Certification (PEFC) standartlarına uygun olarak sürdürülebilirlik sertifikasıyla tedarik etmişti.

 

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.

Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.