L'Oréal Türkiye’den “Anne”lere Tam Destek

L’Oréal Türkiye anne çalışanların dünyasına değer katmaya, iş hayatlarının yanı sıra sosyal yaşamlarını da desteklemeye devam ediyor. Kadın çalışanlarına sunduğu yenilikçi uygulamalar ile farklılaşan L’Oréal; sosyal alanda hayata geçirdiği öncü projelerle de kadınların yüzünü güldürüyor.

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, hayata geçirdiği yenilikçi proje ve uygulamalar ile anne çalışanları desteklemeye devam ediyor. Çatısı altındaki kadın çalışanlarının daha verimli ve başarılı neticeler alması amacıyla yenilikçi projeler tasarlayan L’Oréal Türkiye; annelik izninden dönen kadınların iş ortamına adaptasyonunu destekleyen ve iş-özel hayat dengesini sağlamalarına yardım eden “annelik koçluğu” programını çalışanlarına sunuyor. L’Oréal Türkiye’de ayrıca yeni annelere özel emzirme odası da bulunuyor.

L’Oréal 2014 yılında hayata geçirdiği ‘Share & Care’ programı ile çalışanlarının sosyal hayatlarında da yanlarında oluyor. Şirket ayrıca tüm çalışanlara eşlerini ve çocuklarını da kapsayan özel sağlık sigortası paketi sunuyor.

Yönetim komitesinde %60 ve şirket genelinde % 55 kadın yönetici oranının bulunduğu L’Oréal Türkiye’de kadın çalışanlara yönelik eşit kariyer fırsatı, yurt dışında çalışma imkânı gibi fırsatlar da sağlanıyor.

İş hayatının yanı sıra kadınların sosyal hayatlarına da değer katan L’Oréal Türkiye ‘Bilimin kadınlara ihtiyacı var’ felsefesinden yola çıkarak, UNESCO Türkiye Milli Komitesi işbirliğinde hayata geçirilen “Bilim Kadınları için” projesi kapsamında 13 yılda tam 76 Türk bilim kadınını burs ile ödüllendirdi. Proje ile kadınların bilime olan katkısını artırmak ve bilim kadınlarına dikkat çekerek toplumsal farkındalık uyandırmak hedefleniyor.

Türk kadınlarının ihtiyaçları ve beğenilerinden yola çıkarak onlardan ilham alan bir kurum olan L’Oréal Türkiye, ürün ve servisleriyle kadınların hayatlarını güzelleştirmeye devam ediyor.  

Tüm annelerin bu anlamlı gününü kutluyoruz

Tüm annelerin bu özel gününü kutlayan L’Oréal Türkiye Genel Müdürü Claude Rumpler; şirket olarak kadınlara büyük önem verdiklerinin altını çizerek şöyle konuştu; “L’Oréal bir asrı aşkın süredir güzelliğe yatırım yaparak, dünya üzerindeki tüm kadınların yaşamına güzellik katıyor. Kurumsal sloganımız olan “Herkes için güzellik” söylemiyle faaliyet gösterdiğimiz coğrafyalarda başta kadınlara olmak üzere insanların iş ve sosyal hayatlarına olumlu yönde katkı sağlamayı hedefliyoruz.”

L’Oréal’de çalışan anne oranının %39 olduğunu kaydeden Rumpler, anne olmaya hazırlanan çalışanların 16 haftalık doğum izninin sonrasında mevcut işlerine ya da benzer bir pozisyona dönebildiklerini belirtti. Rumpler ayrıca; ”Çalışanlarımızın mutluluklarını arttıracak uygulamalarımıza sıklıkla yer veriyoruz. Özellikle kadın çalışanlarımıza şirket içinde birçok ayrıcalık sağlıyor, bizim için özel olduklarını her fırsatta hissettirmeye çalışıyoruz. L’Oréal Türkiye olarak daha fazla kadın gücünü iş dünyasına kazandırmaya çalışıyoruz. Bu yaklaşımımız çerçevesinde, ülkemizde kadın istihdamını artırmaya yönelik geniş çaplı ve çok boyutlu bir projeyi de çok yakında hayata geçiriyor olacağız”  

L’Oréal Türkiye

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22  markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik’ demeye devam ediyor.

İletişim: kurumsal.iletisim@loreal.com