L’Oréal, Viva Technology Paris 2018'de ”YENİ BİR GÜZELLİK DENEYİMİ” Yaşattı

L'Oréal, Viva Technology Paris'te dijital teknolojinin güzelliğin geleceğini nasıl değiştireceğini sergileyerek, güzellik teknolojisindeki inovasyonları fuar ziyaretçileri ile paylaştı.

Yeni Güzellik Deneyimi: Kişiselleştirilmiş dijital ürünler ve hizmetler

Viva Technology Paris'te ziyaretçiler, günlük yaşamın farklı üç alanı olan, banyo, kuaför ve butikten oluşan yolculukta dijital çağın yeni güzellik deneyimlerini keşfetti. Her bir alanda L’Oréal markaları, en yeni kişiselleştirilmiş ürünleri, bağlantılı cihazları ve AI ve AR destekli güzellik hizmetlerini sergiledi.

L’Oréal, fuarda kişiselleştirilmiş cilt teşhis için patentli bir cihaz olan Lancôme Age Explorer'ı dünya çapında ilk kez ve özel cilt bakımı teknolojisi SkinCeuticals Custom D.O.S.E'yi Avrupa'da ilk kez tanıttı.

L’Oréal Grup Dijital Başkanı Lubomira Rochet, Vivatech’te yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Bazı kişiler dijital dünyanın, diğer uzmanlık alanlarıyla bağlantısı olmayan kendi içinde bir iş olduğunu düşünüyor. L’Oréal’de biz tam tersini düşünüyoruz. Pazarlama, satış ve finans gibi bölümlerimiz için 2000 dijital uzman istihdam ettik. Bu ekipler, tüm şirket çalışanlarının dijital dünya konusunda gelişimini sağlarken, kendileri de iş dünyası ve gereklilikleri ile ilgili kendilerini geliştirdiler. Bu nedenle bizde kültür şoku yaşanmadı, aksine kaynaşma ve uyum içinde çalışma söz konusu.“

Fuarda yer alan akıllı ayna deneyimi, ziyaretçilerin, makyaj ve saç rengini sanal olarak denemelerine ve kıyafetlerine uygun makyaj görünümünü bulmalarını sağladı. Bu prototip teknoloji, L’Oréal ve L’Oréal'in yeni ortağı MemoMi'nin sahibi olduğu AI ve AR şirketi ModiFace ile Vivatech için özel olarak tasarlandı. Deneyim, video eğitimleri ve kişisel sanal makyaj danışmanlığı ile tamamlanıyor.

La Roche-Posay, Fransız startup Skin Jay ile birlikte geliştirilen yeni müşteri deneyimini ziyaretçilerle paylaşırken, doğrudan duş başlığına dahil edilen La Roche-Posay’in Lipikar cilt bakım kapsülleri, tüketicilerin duş sırasında cilt bakımı uygulamasını nasıl kolaylaştırdığı anlatıldı.

L’Oréal’in profesyonel saç bakım markası olan Kérastase, fuarda saç derisi ve saç lifi kalitesi için bir mobil uygulama ve kamerası kombinasyonunu temel alan kişisel bir analiz de sundu. Ayrıca L’Oréal’in standında dijital teknolojilere adanmış, bir robot ve ambalajlama prototipleri için 3D yazıcı içeren bir alan yer aldı.

Öte yandan L’Oréal Çin, online alışveriş alanında iki yeniliği tüketicilerin hizmetine sundu. Bu yeniliklerden ilki, L’Oréal Paris'in erkek kozmetik markası Men Expert ile geliştirilen ve kişiselleştirilmiş cilt bakım ipuçları veren sesli ‘dijital yardımcı’. Bu ürün, tüketiciyle yaptığı görüşmeye dayalı olarak erkek cilt bakım ürünleri alışverişi yapıyor. Çin perakendecisi Alibaba ile birlikte L’Oréal Paris için geliştirilen ikinci yenilik ise tüketici tarafından seçilen görünümlere göre makyaj ürünleri satın alabilecek dijital bağlantılı bir ayna oldu.