L'Oréal’den saç tasarımında sanal gerçeklik teknolojisi

L'Oréal,  geçtiğimiz günlerde 8i ve profesyonel saç bakım markası Matrix ile birlikte saç tasarımcıları için geliştirilen bir sanal gerçeklik eğitim programını hayata geçirdi.

L'Oréal Dijital İnovasyon ve Girişimcilikten Sorumlu Başkan Yardımcısı Rachel Weiss'in, Hızlı Şirket Yenilikçiliği Festivali'nde açıkladığı proje, Matrix güzellik markasıyla bağlı bir eğitim programı olan L'Oréal'in "Matrix Akademi"si aracılığıyla kuaförlere sunulacak. Kuaförler, eğitimler için iki boyutlu videolar izlemek yerine, bir VR kulaklıkla saç stilleri üzerine yeni teknikleri öğrenme fırsatına sahip olacaklar.

Sanal saç oluşturmanın çok zor olduğunu ifade eden 8i'dan Linc Gasking; "Farklı açılardan görebileceğiniz fotoğrafik  olarak gerçekçi saçlar oluşturmak çok güç, ancak bunu başardık” diye konuştu.

L'Oréal VR eğitim programı , saç tasarımcısının 360 derecelik bir ortamda çekilmiş görüntülerinden oluşuyor. VR kulaklık takan öğrenciler tasarımcının rolünü üstlenerek farklı açılardan öğretilen işlemi veya tekniği izleyebiliyor . L'Oréal Dijital İnovasyon ve Girişimcilikten Sorumlu Başkan Yardımcısı Rachel Weiss konuyla ilgili yaptığı açıklamada "Bu programla  tam bir saç tasarımında tam bir gerçeklik yaşanıyor” dedi.

L'Oréal'in VR eğitim programı hakkında FastCompany.com adresinden daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

 

L’Oréal Türkiye Hakkında

 

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.

Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik demeye devam ediyor.