L’ORÉAL’İN YENİ YÜZÜ DAVİD BECKHAM ERKEK CİLT BAKIMINDA HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRİYOR

Kozmetik sektörünün devi L’Oréal değişen talep ve ihtiyaçlar doğrultusunda ürünler geliştirmeye devam ederek erkek cilt bakımında başarılı çalışmalara imza atıyor. Kurum derin araştırma ve geliştirme süreci sonrasında geliştirdiği yeni erkek cilt bakım serisi için iddialı bir yüz seçerek David Beckham ile anlaştı.

100 yılı aşkın süredir sonsuz çeşitlilikteki güzellik taleplerine cevap vermek üzere çalışmalarını yürüten L’Oréal ürün ve formüllerini araştırma ve inovasyon merkezlerinde, 60 farklı milletten 4000’e yakın çalışanı ile geliştiriyor. Ürünlerini geliştirirken cinsiyet, yaş, kültür gibi farklılıkları göz önünde bulunduran sektör lideri erkek cilt bakım alanındaki ihtiyaçları karşılayacak benzersiz ürünleri ile farkını bir kez daha ortaya koydu.

ERKEK CİLDİNİN FARKI: DAHA KALIN DAHA YAĞLI

L’Oréal kadın ve erkek cildinin farklılığından dolayı her iki cinsiyete özel ürünler geliştiriyor. Erkek cildinin kendine özgü daha yağlı, daha hızlı su kaybeden, yüksek kollajen sayesinde daha kalın ve sıkı cilt dokusu daha az ama derin kırışıklıklara da neden oluyor. Bu bağlamda L’Oréal tüm beklentilere cevap verme misyonu çerçevesinde erkeklere uygun ürünlerle cilt bakım alanında köklü markaları ile hizmet vererek su bazlı ürettiği ürünler ile erkek cilt bakım pazarında zirvede yer alıyor. Sudan gelen aktif içeriklerin ilhami ile erkeklere yönelik ürünler geliştiren L’Oréal yaşayan suların derinliklerinden cildin derinliklerine felsefesi ile su içerikli cilt bakım ürünleri geliştirmekte ve sürdürülebilir güzellik için formüllerini yenilemektedir.

BECKHAM: BENİM GİBİ HIRSLI VE GÜÇLÜ BİYERDEYİM

Beckham, “Firma ile yollarımız kesişmeden uzun zaman önce cilt bakımının öneminin ve gelişmesi gereken bir alan olduğunun farkındaydım, bu tesadüf ile güçlü ve hırslı bir markanın yüzü olmak ben memnun etti, kendimde gördüğüm özellikleri yakaladım.” dedi. Beckham sözlerine cilt bakımı sadece nasıl göründüğünüz ile değil nasıl hissettiğiniz ile de ilgili diyerek, erkek bakımının kendisi için önemini ve sektör lideri, yenilikçi bir firmanın yüzü olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirdi.

 

2 ŞAMPIYON BİRARADA: 2 KAT COOL 2 KAT SOPHİSTİKE

Erkekler için cilt bakım ürünleri geliştirmeye başlayarak erkek cilt bakımında vazgeçilmez bir marka haline gelen Biotherm güvenilir ve yenilikçi lansman ürünleri ve marka yüzü ile zirvedeki yerini sağlamlaştırıyor. Marka Beckham ile yapılan uzun soluklu bir anlaşma ile erkek bakım ürünlerinin gelişimi için birlikte ilerleyecek. L’ORÉAL TÜRKİYE Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herkes için güzellik’ demeye devam ediyor.