SKINCEUTICALS, RESURGE INTERNATIONAL İŞ BİRLİĞİ İLE KADIN CERRAHLARI DESTEKLİYOR

Bilginin güç olduğu inancıyla, cilt sağlığı ve estetiği alanında doktorlara bağlı olan bilimden doğan SkinCeuticals, ReSurge International ile bir iş birliğine imza attı. SkinCeuticals, bu iş birliği kapsamında, dünyanın farklı bölgelerinde rekonstrüktif cerrahi bakımına erişimi artırmak amacıyla kadın cerrahlara teknik eğitim verecek, profesyonel olarak rehberlik ederek liderliklerini geliştirecek. Girişim, Rekonstrüktif Cerrahide Öncü Kadınlar adını taşıyor.

Yanık yaraları olan veya konjenital durumları bulunan insanların görünümlerinde düzelme sağlamak, onların hayatlarında köklü değişikliklere yol açıyor. Bu insanlar için, rekonstrüktif plastik cerrahi, pek çok açıdan dönüştürücü bir nitelik taşıyor ancak dünya çapında 5 milyar insan güvenli ve zamanında cerrahi bakıma erişemiyor. Günümüzde genellikle önemli teknik eğitimlere eşit şekilde erişememe ya da alanlarında kabul görme konusunda engellerin bulunması nedeniyle, düşük gelirli ülkelerde her 1 milyon kişi için yalnızca üç kadın cerrah bulunuyor. SkinCeuticals ve ReSurge International, bu dengesizliği düzeltmek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.

1969 yılında kurulan ve faaliyetlerine başladığından beri, gelişmekte olan ülkelerdeki hastalar için 100.000'den fazla rekonstrüktif cerrah sağlayan ReSurge International, 2014 yılında, ReSurge International Global Eğitim Programı ve Akademisini kurdu. Program, Resurge International danışmanlık tıp idaresi başkanı olarak görev yapan ve Stanford Üniversitesi'nde plastik ve rekonstrüktif cerrahi şefi olan Dr. James Chang tarafından yönetiliyor. Küresel Eğitim Programı, rekonstrüktif bakım alanında yerel cerrahları eğitmek ve bilgilendirmek için dünya standartlarındaki bir tıp fakültesiyle birlikte çalışıyor.

Rekonstrüktif Cerrahide Öncü Kadınlar İçin Bir Girişim

Ziyaretçi eğitmen programları, liderlik eğitimi, mentörlük desteği ve tedariklerin finansmanı yoluyla, Rekonstrüktif Cerrahide Öncü Kadınlar girişimi, kadın cerrahların bilgilerini geliştirmesine yardımcı olacak ve bu sayede kendi toplulukları içerisinde rekonstrüktif cerrahi bakımı ağları sunacak. Ortaklığın ilk yılı, gelecek vaat eden: Zimbabve'den Dr. Faith Chengetayi Muchemwa, Mozambik'ten Dr. Celma Marina Teles Issufo, Nepal'den Dr. Shilu Shrestha, Ekvator'dan Dr. Lorena Escudero Castro ve Dr. Farzana Bilquis Ibrahim isimli beş kadın cerrah üzerinde yoğunlaşacak.

Programın yöneticisi Dr. Chang, “Bu kadınlar cerrahi becerilerini öğrenmekle kalmıyor, aynı zamanda SkinCeuticals ile olan ortaklığımız aracılığıyla rekonstrüktif cerrahi alanında uzmanlık ve kariyer gelişimi bilgileri sayesinde erkek egemen bir çalışma alanında nasıl hareket etmeleri gerektiğini öğreniyorlar. Bir nesil önce ABD'de benzer bir hikaye vardı. Şu anda tıp fakültesi öğrencilerinin yarısından fazlası kadın ve Stanford Üniversitesi'ndeki 18 fakültede 8 kadın bulunuyor. Üç kız çocuk babası olarak, bu benim için kritik bir konu. Gelecek nesiller için bu öncü kadın cerrahlara mentörlük yapmak ve onları güçlendirmek istiyoruz” şeklinde konuştu.

SkinCeuticals Global Genel Müdürü Leslie Harris ise; “Günümüzde rekonstrüktif cerrahi bakımı, nüfusun üçte ikisi için ulaşılabilir durumda değil. Bu istatistiği değiştirmek istiyorsak, düşük gelirli ülkelerde bu çalışma alanına girebilmek için genellikle çeşitli engellerle karşılaşan kadın cerrahların sayısını değiştirmemiz gerekiyor. Bu misyon, kurucumuz bilim adamı Dr. Sheldon Pinnell'in tıp toplumu ve hayırseverlik ruhuna olan bağlılığının evrimleşmesiyle ortaya çıktı. Önümüzdeki yıllarda da Resurge International ile ortaklık yapmaktan onur duyacağız” diye ekledi.

Programın hedefleri hakkında daha fazla bilgi için:

http://www.skinceuticals.com/surgeon adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

L’Oréal Türkiye Hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye, kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor. Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes İçin Güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 22 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de “Herkes İçin Güzellik” demeye devam ediyor.