‘Y’ kuşağı L'Oréal’i tercih ediyor

·         Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu dünya çapında 30 ülkede gerçekleştirilen ve tamamı ‘Y’ kuşağı temsilcisi öğrenci ve çalışanların görüşüyle oluşan “Universum 2014” araştırması sonuçları belli oldu. Buna göre L'Oréal, hızlı tüketim ürünleri sektöründe dünyanın en ideal 2. işveren markası seçildi.

·         L'Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Canan Karacan konuya ilişkin değerlendirmesinde; ” L'Oréal olarak ‘Y’ kuşağının beklentilerini karşılayan bir şirketiz. Çalışanlarımızın %60’ı, yöneticilerimizin %40’ı bu jenerasyonun temsilcilerinden oluşuyor. Gençler tarafından yapılan değerlendirmede en iyi 2. ideal işveren markası seçilmemiz bizler için büyük mutluluk” dedi.

Yüzyılı aşkın bir süredir güzellik alanında fark yaratan çalışmalara imza atan L’Oréal, tamamı ‘Y’ kuşağından oluşan öğrenci ve çalışanların görüşleriyle seçilen “Universum 2014” araştırmasında hızlı tüketim ürünleri sektöründe dünyanın en ideal 2. işveren markası seçildi.

Aralarında Türkiye’nin de yer aldığı 30 ülkeden 700 binin üzerinde üniversite öğrencisi ve çalışanın ideal işveren algısı üzerine görüşlerini içeren araştırma, her yıl sektöre yön veren markaları belirliyor.  

Girişimci ruhu destekleyen, inovasyon odaklı iş anlayışı

L’Oréal’in elde ettiği başarılı sonuçla ilgili değerlendirmede bulunan L’Oréal Türkiye İnsan Kaynakları Direktörü Canan Karacan, Universum araştırmasında sıralamayı belirleyen ‘Y’ kuşağının kendileri için anlamlı yerlerde çalışma isteğine sahip bir jenerasyon olduğuna dikkat çekti. Gençlerin L’Oréal’e yakınlık göstermelerinden de son derece mutlu ve gururlu olduklarını belirten Karacan şöyle konuştu:

 

 “L’Oréal olarak biz de ‘Y’ jenerasyonun beklentilerini birebir karşılayan, bu yönde önemli çabalar sarf eden bir şirketiz. Çalışanlarımızın %60’ı ve yöneticilerimizin %40’ı bu jenerasyonun temsilcilerinden oluşuyor. Genç arkadaşlarımıza girişimcilik ruhunu destekleyen, inovasyon odaklı, tüm fikirlerini dile getirebilecekleri ve hayata geçirebilecekleri bir iş ortamı sunuyoruz. Bunun yanında uluslararası kariyer fırsatları ile çalışanlarımızın yarınlarına yatırım yapmayı sürdürüyoruz. Türkiye’de bu sene eğitim bütçemizi %80 oranında artırdık. Ayrıca yönetimde kadınların yüksek temsiliyete sahip olduğu bir şirketiz. Tüm bunları bir araya getirdiğinizde dinamik, insan odaklı iş anlayışımızın gençler tarafından övgüyle değerlendirilmesi bizleri son derece mutlu etti. L’Oréal Türkiye olarak biz de hayata geçirdiğimiz projeler, gençlere yaptığımız yatırım ile seçilmiş işveren markası olma yolunda hızla ilerliyoruz.”

Universum Araştırması hakkında

1988 yılında kurulan Universum, işveren markası ile en uygun olabilecek çalışanı bilgi, rehberlik ve uygulama noktasındaki destekleriyle buluşturmayı misyon edinmiştir. Şirket her yıl 30’dan fazla ülkede 700 binin üzerinde öğrenci ve çalışanın kariyer beklentilerini araştırmalarıyla ortaya koyuyor.

http://universumglobal.com/   

L’Oréal Türkiye hakkında

Dünyanın 1 numaralı güzellik şirketi L’Oréal Grubu bünyesinde 1980'li yıllardan bu yana Türkiye’de faaliyet gösteren L’Oréal Türkiye,  kadın ve erkeklerin tüm güzellik ihtiyaçlarını karşılayan  ürünler sunuyor. L’Oréal’in küresel büyüme için belirlediği ‘bir milyar yeni müşteri’ hedefine en çok katkıyı sağlayan ülkeler arasında yer alan ve kendi bölgesi olan Doğu Avrupa’da stratejik bir konuma sahip L’Oréal Türkiye, faaliyet alanlarında pazarın genel büyümesinin üzerinde bir performans gösteriyor.Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de 'Herkes için güzellik' misyonunu sahiplenen L'Oréal Türkiye, globaldeki asırlık bilgi ve deneyimini “Tüketici Ürünleri”, “Lüks Ürünler”, “Profesyonel Ürünler” ve “Aktif Kozmetik” bölümleri ile tek bir çatı altında sunuyor. Türkiye'de bulunan 21 markası ve 1 fabrikasıyla yerel markalara da yatırım yaparak sektöre ve ekonomiye daha fazla değer katıyor. L'Oréal Türkiye tutku, yenilikçilik, girişimcilik, açık fikirlilik, mükemmeliyet arayışı ve sorumluluk bilincinden oluşan değerleri ve güçlü etik prensipler üzerine kurulu yapısıyla Türkiye’de de herşey  güzellik’ için demeye devam ediyor.

www.loreal.com.tr/ /  www.facebook.com/LorealTurkey  / twitter.com/lorealturkey

Bersay İletişim Danışmanlığı / 0212 337 51 00

Gizem Ülgür / Tel: 0212 337 52 60 / GSM: 0554 829 23 48 / gizem.ulgur@bersay.com.tr
Anıl Erbayrak / Tel: 0212 337 51 17 / GSM: 0553 317 46 06 / anil.erbayrak@bersay.com.tr